TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Ahh da lærte jeg noe nytt. Men det var jo ikke akkurat som man kunne velge fra Apple da Går iallefall fremover i en grei fart så langt Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Går iallefall fremover i en grei fart så langt Det er bra, men ikke ta gleden på forskudd hehe Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det er bra, men ikke ta gleden på forskudd hehe Hehe, nei...jeg forsøker å ikke gjøre det. Har mentalt akseptert at den etter all sannsynlighet ankommer 18 oktober, i og med at TNT mener den gjør det. Det er desto verre at den er til fruen og ikke til meg, hehe. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hehe, nei...jeg forsøker å ikke gjøre det. Har mentalt akseptert at den etter all sannsynlighet ankommer 18 oktober, i og med at TNT mener den gjør det. Det er desto verre at den er til fruen og ikke til meg, hehe. Min kom til Oslo i dag. Og etter at den har vært igjennom tollen, så var det posten som tok over. Så da blir det tirsdag før jeg ser den. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Min kom til Oslo i dag. Og etter at den har vært igjennom tollen, så var det posten som tok over. Så da blir det tirsdag før jeg ser den. Ifølge sporingen til TNT ankom min sending Oslo i dag. Så det har gått relativt greit fra Kina og hit. Fikk melding fra posten at de har mottatt varsel om pakke og levering på dør. Edit: mottatt på terminal og videresendt. Tipper levering på tirsdag også her Endret 12. oktober 2018 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Steike. Bra da supert Tydeligvis bare meg som opplever dette om og om igjen ... Min har til nå brukt 5 dager lengre reisetid for å nå samme målet ... Endret 12. oktober 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
garb Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Har forstått at eSim og EKG funksjonen ikke er tilgjengelig i Norge foreløpig. Betyr dette at klokkene som selges her i Norge fysisk (evt software) er forskjellige fra der de har eSim/EKG fuksjon tilgjengelig, eller betyr det bare at vi kan kjøpe klokka på Elkjøp/Eplehuset, og når disse funksjonene gjøres tilgjengelige i Norge så er klokka klar for dem? 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Har forstått at eSim og EKG funksjonen ikke er tilgjengelig i Norge foreløpig. Betyr dette at klokkene som selges her i Norge fysisk (evt software) er forskjellige fra der de har eSim/EKG fuksjon tilgjengelig, eller betyr det bare at vi kan kjøpe klokka på Elkjøp/Eplehuset, og når disse funksjonene gjøres tilgjengelige i Norge så er klokka klar for dem? Alle Apple Watch 4 har EKG, men åpnes i software når de blir godkjent for bruk (antageligvis via en oppdatering). Vanskelig å si om/når dette blir tilgjengelig i Norge. Apple Watch med esim er en egen versjon av klokka...så kjøper du en "vanlig" Apple Watch series 4 vil den aldri fungere med esim. Du må kjøpe esim versjonen, men den selges per nå ikke i Norge. Lenke til kommentar
garb Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Alle Apple Watch 4 har EKG, men åpnes i software når de blir godkjent for bruk (antageligvis via en oppdatering). Vanskelig å si om/når dette blir tilgjengelig i Norge. Apple Watch med esim er en egen versjon av klokka...så kjøper du en "vanlig" Apple Watch series 4 vil den aldri fungere med esim. Du må kjøpe esim versjonen, men den selges per nå ikke i Norge. Flott - takk. Antar det er vanskelig å si noe om når klokker med esim kommer til Norge? Tenkte på å kjøpe meg før jul ... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Flott - takk. Antar det er vanskelig å si noe om når klokker med esim kommer til Norge? Tenkte på å kjøpe meg før jul ... Ja, det er jo litt vanskelig. Det er jo en sjanse for at det kommer før jul, men det er jo ingen som gir noen håndfaste uttalelser enda. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Steike. Bra da supert Tydeligvis bare meg som opplever dette om og om igjen ... Min har til nå brukt 5 dager lengre reisetid for å nå samme målet ... Lastet opp på bil og kommer i dag Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Kamerat håper på å kjøpe Apple Watch series 4 til kona i bursdags gave (datoen er 17nov)Håpløst å få tak i i norsk butikk/nettbutikk innen den tid?Noen tips til størst sjanse for å få kjøpt?......i Norge? Endret 21. oktober 2018 av Blu-Boss Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Kamerat håper på å kjøpe Apple Watch series 4 til kona i bursdags gave (datoen er 17nov) Håpløst å få tak i i norsk butikk/nettbutikk innen den tid? Noen tips til størst sjanse for å få kjøpt?......i Norge? Er vel ikke noe problem det, den er jo på lager i flere nettbutikker: https://www.prisjakt.no/search.php?s=apple%20watch%20series%204#t-product Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Er vel ikke noe problem det, den er jo på lager i flere nettbutikker: https://www.prisjakt.no/search.php?s=apple%20watch%20series%204#t-product Glemte å si at kameraten foretrekker butikker som Elkjøp,Power osv.....kanskje pga 30 dagers angrerett i tilfelle den ikke faller i smak. Ser Pippin osv har den på lager men aldri hørt om disse små sjappene selv. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Glemte å si at kameraten foretrekker butikker som Elkjøp,Power osv.....kanskje pga 30 dagers angrerett i tilfelle den ikke faller i smak. Ser Pippin osv har den på lager men aldri hørt om disse små sjappene selv. Utifra kundeanmeldelsene av Pippin så er folk fornøyde de. Jeg har ikke handlet der selv. Vil tro det er svært vanskelig å få tak i noen i november fra "vanlige" butikker, om ikke Apple plutselig sender et lass hit opp, men ser ikke sånn ut. Eventuelt får han forhåndsbestille hos Apple og gi dama et kort om at det kommer en gave omtrent da Apple sier de leverer (de bruker å levere tid tiden man får oppgitt). Endret 25. oktober 2018 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Denne ideen er veldig lur PS klokka er bare heeeeerlig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ser at Gamestop har konsoll bytte deals nå, også med RDR2. Men ingen deals for å bytte inn en PS4 mot mellomlegg på Xbox One X? synd... Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ser at Gamestop har konsoll bytte deals nå, også med RDR2. Men ingen deals for å bytte inn en PS4 mot mellomlegg på Xbox One X? synd... Du har nok skrevet i feil tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå