iCar Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Telenor anbefaler ikke å kjøpe LTE versjon fra utland https://itavisen.no/2018/09/14/telenor-med-kalddusj-til-dere-som-tenker-a-handle-watch-lte-i-utlandet/ Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Vurderer å kjøpe Apple watch 4 , men den har verken eSim eller Spotify ? Er det snakket noe om det kommer hit til landet ? Hva bruker dere klokken til ? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Se hva klokken er. Motta notifications fra apper. meldinger fra messenger og iMessage. se at noen ringer når telefonen er lydløs eller utenfor rekkevidde. Følger med på "trening" skritt for dagen etc. værmelding kalender etc. Rett og slett en haug med småting som ja du kan sjekke med mobilen men som er veldig mye enklere å ha / få på hånden Lenke til kommentar
minim Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Telenor anbefaler ikke å kjøpe LTE versjon fra utland https://itavisen.no/2018/09/14/telenor-med-kalddusj-til-dere-som-tenker-a-handle-watch-lte-i-utlandet/ For en rotete artikkel. Noen som kan tyde om f.eks OneCall vil fungere med svensk watch4? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Hadde klokken vart litt lengre. Trasig å lade hver dag. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. september 2018 Rapporter Del Skrevet 17. september 2018 Om du ikke er treningsnakroman så må du neppe lade hver dag. Min aldrende Apple Watch Series 2 som er brukt hver dag siden lansering, så den er da ca 2 år gammel går fra 100% ned til type 40% prosent etter en vanlig dag. Legger jeg inn litt trening så er jeg fremdeles ikke under 25%. Kona sin Apple Watch Series 3 som er 1 år gammel er ikke i nærheten av å dø i løpet av en dag. Hun går normalt fra 100% ned til minimum 70% i løpet av en dag. Hun kan fint bruke den to dager, selv med noen saftige treningsøkter. Uten treningsøkter så kan hun nok klare tre dager men da er du i grenseland så vi ser ikke noen grunn til å tøye strikken såpass. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2018 Rapporter Del Skrevet 17. september 2018 Bra det harnkommet seg siden første Watchen. 22-29 okt levering hos Apple .. oida. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2018 Rapporter Del Skrevet 17. september 2018 Om du ikke er treningsnakroman så må du neppe lade hver dag. Min aldrende Apple Watch Series 2 som er brukt hver dag siden lansering, så den er da ca 2 år gammel går fra 100% ned til type 40% prosent etter en vanlig dag. Legger jeg inn litt trening så er jeg fremdeles ikke under 25%. Kona sin Apple Watch Series 3 som er 1 år gammel er ikke i nærheten av å dø i løpet av en dag. Hun går normalt fra 100% ned til minimum 70% i løpet av en dag. Hun kan fint bruke den to dager, selv med noen saftige treningsøkter. Uten treningsøkter så kan hun nok klare tre dager men da er du i grenseland så vi ser ikke noen grunn til å tøye strikken såpass. Jeg føler dette reflekterer godt batteritiden på min Apple Watch Series 3 også. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Høres jo lovende ut. Noen som vet hvor mange Eplehuset får inn i butikkene på dagen? Før har det vært slik at de la ut oversikt over hvor mye de fikk inn av iPhone, Watch osv. Men husker ikke om det var på Facebook eller hva. Er ikke på Face lengre så. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Høres jo lovende ut. Noen som vet hvor mange Eplehuset får inn i butikkene på dagen? Før har det vært slik at de la ut oversikt over hvor mye de fikk inn av iPhone, Watch osv. Men husker ikke om det var på Facebook eller hva. Er ikke på Face lengre så. sjekket facebook for deg, men fant ingen info. Fant ikke noe på hjemmesiden deres heller. Endret 19. september 2018 av Smultring77 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Takker så mye Smultring 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Anmeldelsene dukker opp nå: https://www.youtube.com/watch?v=IV2_JPc22g8 https://www.youtube.com/watch?v=EP2qexubhJQ https://www.youtube.com/watch?v=Vs_oaNyKCsM Endret 19. september 2018 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Lover bra. Skal få min levert 21. i henhold til Apples ordre status side. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Lover bra. Skal få min levert 21. i henhold til Apples ordre status side. Samme her! Er statusen fremdeles "klargjøres til sending" hos deg? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Skulle ønske jeg var litt kjappere på avtrekkeren ved å bestille fra Apple. Kjedelig å ty til Eplehuset fordi jeg ikke gidder å vente en måned. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Samme her! Er statusen fremdeles "klargjøres til sending" hos deg? Ja. Fortsatt samme på mobilen og klokka. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Da er klokka sendt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Samme her. Har fått sporing på den. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 så er dilemmaet.. velge om DHL skal levere på pickup point eller satse på at de ringer så jeg kan møte sjåføren og plukke opp varen.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Føler DHL er flinke med å komme på døra i motsetning til de andre folka som PostNord, Bring osv. Så jeg hadde valgt det. Hæææ flere Eplehuset butikker har Watch på lager når man sjekker lagerstatus i butikk. Er det ikke i morgen de kommer ut? Endret 20. september 2018 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå