Mala Skrevet 19. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2018 Hvordan er ståa med 3.parts bånd til disse klokkene, mye forskjellig antar jeg hva kvalitet angår? Noen produsenter en bør merke seg i både den ene og andre biten av skalaen ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg har kjøpt en hel drøss på eBay fra diverse selgere i Kina, og kvaliteten er veldig bra! Ingen av de jeg har hatt og brukt i månedsvis har noen tegn til slitasje eller å bli ødelagt, og da snakker vi bånd til 10-20 kr. Ser også 100% lik originalen ut 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 19. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg har også kjøpt diverse 3. parts bånd fra Kina og har samme erfaring som TMB. Ingen vits å bruke mange tusen når man får bånd som er av mer enn god nok kvalitet fra blant annet eBay. AliExpress kan også anbefales. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2018 Greit å høre Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 2. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2018 Hvordan er det med batteritiden på disse klokkene? Lenke til kommentar
Tor.Haakon Skrevet 3. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2018 Hvordan er det med batteritiden på disse klokkene?Min Series 3 holder 3 dager, og da er det igjen mellom 10 til 20 % strøm på klokken.Jeg har slått av funksjonen ved at skjermen tennes når man løfter hånden, i tillegg har jeg slått av noen varsler (bl.a Facebook). Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 18. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2018 Når noen skal overta min apple watch 3 series, hvordan koble den fra og slette all data osv som er lagret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2018 https://support.apple.com/en-gb/HT204568 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2018 Rapporter Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Angående 3 parts wristband. Jeg har hatt wristband i skinn fra Nomad i godt og vel et halvt år nå på min series 3. Har på klokken både dag og natt . Anbefales. Koster litt men absolutt verdt det imo. Endret 1. august 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2018 Rapporter Del Skrevet 1. august 2018 Kjøpte selv en Bullstrap Vintage, og er meget fornøyd med den Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Batteri på min AW S3 ligger på rundt 2 dager hvis jeg strekker strikken. Lader stort sett hver dag på kontoret når jeg sitter ved kontorpulten. Jeg bruker den ikke noe nevneverdig annet en å logge turer med bikkjen. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 klarte 3 dager før. nå blir det maks 2. ser ut som siste oppdatering har gjort noe. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Har aldri klart 3 dager + . Alltid vært 2 og noen timer på det jevne. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Kjøpte min i juni og klarer to arbeidsdager, og på kvelden er den nede på 15-20%. Kan nok strekke den til tre dager med å deaktivere funksjoner, men synes dette er helt greit i forhold til hva jeg trenger. Bruker den til varsler, styring av musikk og noe logging av trening. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 Til dere som liker turer i fjell, skog og mark vil eg på det sterkeste anbefale WorkOutDoors (http://www.workoutdoors.net) appen til klokken. Den har god logging av turer med all viktig data (kart, cadens, fart, puls, høyde og distanse) samt støtter innlasting av GPX ruter, fra f.eks. ut.no. Har lenge lett etter et alternativ til ViewRanger som er abb.basert, og kom over denne perlen. Engangsum, lett verdt det imo. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 15. september 2018 Rapporter Del Skrevet 15. september 2018 ECG/EKG funksjonen i Apple Watch Series 4 vil jo ikke være på den norske versjonen. Er dette noe hardware forskjell eller har alle det egentlig men at Apple kan aktivisere i senere tid. Ser jo at den amerikanske versjonen vil få støtte for det senere via app. Lurer på å kjøpe den fra USA men om det er samme hardware så kan en bare kjøpe norske og få den funksjonen senere når den er klar for lansering i Norge? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. september 2018 Rapporter Del Skrevet 15. september 2018 Klippet ut av Apple watch 4 tråden: Skrevet 13. september 2018 - 16:18 Da har jeg snakket med Apple. Jeg snakket med en hyggelig kundebehandler fra Norge som tok kontakt med en avdeling i utlandet. Her er hva han sa: Klokken som selges i Norge er akkurat den samme klokken som selges i USA og alle andre land. Det ligger en software sperre i vår klokke, som vil bli åpnet via en oppdatering når Apple har fått EKG måling godkjent til bruk i Norge. Om man kan sno seg unna dette ved å bytte region på klokken visste han ikke. Jeg har heller ikke fått dette skriftlig, så vet jo ikke om man skal kunne stole på det. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Gjelder det eSim også ? Software aktivering sånn at vi får mobildata . Noen som vet om hvordan man kan bruke Spotify på Apple watch uten mobil ? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Må ha LTE versjonen. Denne selges ikke i Norge pr dags dato. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 (endret) Kjøpte i Danmark da (taxfree) Endret 16. september 2018 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå