atwater Skrevet 15. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2017 Lagt inn bestilling på sølv Nike+ klokke med hvit/svart rem. Slik en uten LTE Nice! Gikk for den i stellargrå uten Nike+. Bare slik at du vet det, så er det kun den med LTE som har rød krone. 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. september 2017 Rapporter Del Skrevet 15. september 2017 Jeg venter på celluar utgaven før jeg oppgraderer min gen2 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. september 2017 Rapporter Del Skrevet 16. september 2017 Den var lekker! Grattis Takk Nice! Gikk for den i stellargrå uten Nike+. Bare slik at du vet det, så er det kun den med LTE som har rød krone. Takk og gratulerer til deg også. Du får jo klokka di 2 uker før meg. Holdt på å kjøpe vanlig sølv uten Nike+ jeg også, men armbåndet som følger med er sånn gråhvit, ikke hvit hvit. Før det var jeg sikker på stellargrå, som ser skikkelig mafia ut med svarte remmer!! Prøver å finne gode remmer på eBay og AliExpress. Ikke så lett. Mye billig, men ikke sikkert det holder mer enn noen dager... Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 17. september 2017 Rapporter Del Skrevet 17. september 2017 Hva er nytt med 3 series, sammenlignet med 2 series? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. september 2017 Rapporter Del Skrevet 17. september 2017 new S3 processor promises a further 70% performance increase over the S2. A new W2 chipset is dedicated to wireless connectivity, which promises 50% power efficiency improvements over the Series 2 and 85% performance improvements for Wi-Fi in particular. The other big addition for the Apple Watch Series 3 is a barometric altimeter, which means it tracks elevation data. This is great for any outdoor activities such as cycling, skiing or running as it’ll track all of those difficult hill climbs or killer slopes. It’s also a great way to correlate the heart rate sensor against the actual effort and intensity of your exercise. While the graph might show your heart rate spike at a certain point, the elevation data might show you exactly why. Getting up those hills is seriously taxing, after all. Even indoors, the barometric altimeter will be able to monitor the stairs you climb, which is a great motivator to opt for the stairs instead of the elevator. The Apple Watch 2 has to piggyback the altimeter in your iPhone, so you’ll truly be able to leave your phone behind with the Apple Watch 3. Read more at http://www.trustedreviews.com/news/apple-watch-3-vs-apple-watch-2-3286324#aPGG3RSfbqKmmUC2.99 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 (endret) noen som faktisk har info om klokka med LTE virkelig kommer til Norge ? skrev dette i riktig tråd da jeg fant den etterpå. Endret 19. september 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Niks, og ettersom de ikke gav noe info på keynoten så tipper jeg vi må vente minst 6 mnd om ikke lenger... Det står vel neppe på de norske operatørene da både Telenor og Telia neppe sier nei til en ekstra 50-100 kr per mnd. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 fikk dette svaret fra telenor Det stemmer, dene klokken er med eSIM Vi har pr i dag ikke støtte for eSIM-enheter, men vi følger tett med på utviklingen og så fort standarden er på plass vil det komme etterhvert /Siw Jeg tolker det at dette er ikke aktuelt i Norge på lenge. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 OneCall jo hatt dette lenge, så Telia kan vel ikke være så langt unna ettersom One Call bruker Telia sitt nett? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Noen bør spørre telia Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Noen bør spørre telia Your wish is my command! Her må vi nesten avvente mer info. Det er mye som skal være på plass før denne kan brukes med e-sim i Norge og Telia-nettverk. Men det er noe vi jobber med ? Mvh Telia Endret 19. september 2017 av -lemoncake 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Med denne info på hånd kan man trygt kjøpe watch series 3 uten LTE. Klokken vil rekke å komme i versjon 2 før dette er på plass i Norge. Veldig merkelig med tanke på at vi er bra framme teknologisk. Ingen som er INT i å tjene disse pengene ? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Ser ikke så mange grunner til å oppgradere til V3 uten LTE vist man har V2 :/ Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Hvis man har v1 da ? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. september 2017 Rapporter Del Skrevet 20. september 2017 Vist man har V1 er det mange gode grunner til å oppgradere Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2017 Rapporter Del Skrevet 20. september 2017 Her er hva OneCall sier : Hei, Ja, når klokken kommer til salgs hos oss vil den støtte våre eSIM. Klokkene med eSIM kjøpt andre steder vil inntil videre ikke kunne brukes med våre eSIM. Ønsker deg en flott onsdag. // Christina Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. september 2017 Rapporter Del Skrevet 24. september 2017 Dang O-ringen i krona røk Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. september 2017 Rapporter Del Skrevet 24. september 2017 «Røk»... Da er det vel på sin plass å gratulere med ny series 3 snart Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. september 2017 Rapporter Del Skrevet 24. september 2017 Nei, den røk faktisk.Så noe stikke opp fra mellom krona og ramma, kunne dra den rett ut. Får ta meg en tur til eplehuset neste uke, den er ikke 1år gammel enda. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. september 2017 Rapporter Del Skrevet 24. september 2017 Hei, Har sett litt diskusjoner her inne angående 4G-versjonen og mulighetene for å benytte den her til lands. Jeg skal nemlig til USA neste uke, og vurderer å plukke opp en Series 3 Watch. Valget står da mellom å skaffe en med 4G eller en uten. Noen som vet om 4G-versjonen vil fungere her til lands når mobiloperatørene her ordner med støtte for dette. Eller må man skaffe en norsk Apple Watch da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå