AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hva sier dere, mannfolk? Jeg og daten skriver sammen om alt mulig, men på nettet så kan vi skrive litt vel mye om sex. Og føler at akkurat når det gjelder sex så sklir samtalen og alt veldig bra i virkeligheten og. Jeg er utrolig tiltrukket av daten, og han sier at han er det samme av meg. Men når vi driver på med dette sexpratet vårt osv, så er jeg redd at han er bare ute etter sex, eller at det ender bare i sex. Noen tips og råd anngående dette? Anonymous poster hash: af7cc...9ff Lenke til kommentar
nnys Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det kan bli en slags sperre for å bli bedre kjent med hverandre når sexfokuset blir stort, særlig når man er i "startfasen". Jeg ville roet meg ned litt hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Mange synes det er pirrende og spennende med sexprat. Det må ikke bety at han ikke vil annet. Dere prater om annet også? 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvis det er i overkant mye sexprat, kan det fort ende opp med å bli det som preger hverdagen ellers også. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det må ikke bli. Det kommer an på. Det kan jo være slik at det er periodevis. Viktig å kunne prate om annet også. For meg er sex veldig viktig og det kan jo være slik at det er det for denne "daten" også. Jeg kan helt fint prate myyyyyye om sex uten at det betyr at jeg kun prater om det. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvis dere ikke har HATT sex enda er det en sak. På andre siden av det kutter det fort ned med slikt i forhold til før. Er som regel slik at man ikke blir spesielt godt kjent før etter sex uansett, det er som regel mye posturing og tull før det. Ville ikke brydd meg, kjør på som dere gjør. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvis det er i overkant mye sexprat, kan det fort ende opp med å bli det som preger hverdagen ellers også. Hva er galt med at sex preger hverdagen? 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nei, det er vel ikke noe galt i det. ...mente bare at dersom man var ute etter noe mer substansivt i et forhold, ville det for meg bety at om man bare snakket om sex, ikke hadde så mye annet til felles kanskje. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Det betyr det jo ikke, det betyr mer at dere liker snakke om sex, ikke at dere ikke liker snakke om andre ting eller har de tingene som er usagt til felles. Selv om jeg og du kan snakke eksklusivt om HiFi betyr det ikke at vi automatisk ikke kan like Twin Peaks og lasagne begge to, bare fordi vi ikke snakker om det. Sånt kommer uansett etterhvert, og det er masse tid å dumpe dem på når den tid kommer hvis man tenker "hva mener du med at du ikke liker twin peaks!? WHY YOU HATE LASAGNE??!??" osv. Endret 17. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er man heldig så finner man en som liker å prate om sex OG har interesser som matcher ellers. Dessverre kan jeg være tilbøyelig til å være enig i at det kan lønne seg å i hvert fall vente litt, slik at man har et visst fundament på forhånd. Ellers er det fort gjort at det aldri blir noe annet enn sex. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det at det er sex tidlig eller ei forandrer ikke hvor seriøst det blir, kun hvor manipulativt forholdet starter. Dersom det var det du mente med "vente", darkness? Eller tenkte du bare på å vente med sexpraten? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Mente vente med sex. Ut i fra det jeg har lest om emnet så påstås det at dette er hormonelt styrt. Menn skiller ut et hormon etter sex som gjør at de mister interessen. Hvis man ikke har et visst grunnlag i bunn så er det fort gjort at han går videre til neste. . Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det er mer fort gjort å se om interessen er tilstede etter hormongreiene er over. Etter det jeg har erfart selv, samtlest om emnet, er det betydelig lettere å se om dette er noe som funker enn å drive i lang tid, og SÅ finne ut om det funker. Når man er over den "kneika" slapper man mer av og får se hvem man faktisk er. For begge parter. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg har en 14-15 år i forhold bak meg, jeg tror jammen alle av dem begynte med sex... 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg har en 14-15 år i forhold bak meg, jeg tror jammen alle av dem begynte med sex... Så da beviser du egentlig at det ikke er noe særlig hvis man vil ha en partner for mer enn korte perioder. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Beviser ingenting med anekdotisk bevis. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har en 14-15 år i forhold bak meg, jeg tror jammen alle av dem begynte med sex... Så da beviser du egentlig at det ikke er noe særlig hvis man vil ha en partner for mer enn korte perioder. Definér kortere perioder, to av forholdene jeg har vært i varte ca. 6 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå