Tobiashg Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 første gang jeg legger inn noe hei dynamoen min røk og jeg byttet ut denne, så byttet jeg viftereim, så byttet jeg tennplugger og batteri. fortsatt vil ikke bilen min starte.. noen som har forslag?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Går starteren og motoren rundt eller er alt helt dødt? Lenke til kommentar
Tobiashg Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 starteren går og motoren går rundt.. skal gi et forsøk på å dra den i gang i kveld. motoren går litt sagtere rundt og tennpluggene gnistrer og får bensin Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Kan startsperren ha blitt utløst? Lenke til kommentar
Tobiashg Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tror det må gjøres på verksted. Deaktivering må i alle fall skje på verksted. Lenke til kommentar
Tobiashg Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 har ikke vært på verksted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå