fjarle Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Vi får vist og demonstrert Apples nye iPhone 6 og iPhone 6 Plus.Se video av de to nye iPhone-modellene Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 At de bruker større skjerm selv på "standardmodellen" er skuffende. Telefonen blir mindre lommvennlig og mindre enhåndsvennlig/tommelvennlig. De ser også ut til å gå for en høy skjerm i stedet for å bygge ut i bredden. Jeg liker ikke formen på skjermen. Førsteinntrykket er også at designet er et steg tilbake. Den ser ikke særlig bra ut. Men det er mulig jeg vil lære å like den over tid som med forrige designforandring. Jeg har mye negativt å komme med merker jeg, men jeg ser lite jeg liker her. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Skjermen har vokst like mye i høyden som i bredden, det er samme aspect ratio på skjermen Men det kan virke som om kantene er noe mer trimmet enn topp / bunn. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Skjermen har vokst like mye i høyden som i bredden, det er samme aspect ratio på skjermen Ja, jeg vet. Jeg liker ikke dimensjonene på skjermen på iPhone 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg