Gå til innhold

MOBIL I TOALETTET - LADER FUNKER MEN GÅR SAKTE

slazhern

Anbefalte innlegg

Hei!,

Trodde aldri jeg skulle komme til dette punktet men jeg klarte faktiskt talt og miste mobilen i toalettet (det var før toalett besøket) men telefonen virker berget, hel og fin.

Problemet er at når jeg lader den så stopper den opp og den bruker vanvittig mye tid på og lade.

1) Prøvde lading med en gang etter jeg hadde tørket den litt, ingenting funket.

2) Satt den i stekeovnen uten batteri på ca 50grader i 30min,

3) Fikk så ladingen til og fungere men den stoppet på 18% og stod der i hvertfall 30min før den flyttet seg... da gikk det radigt opp mot ca 28% så stoppet den og slikt har det gått helt siden.

Den lader og alt dette her, men er et merkelig problem syns jeg. Ladet den fra 22:30 igår (18%) til nå 10:47 (84%).

Noen tips ? eller er det bare og sende den på rep?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som den fremdeles er full av ..."vann", som kortslutter /trekker strøm, slik at laderen bare klarer å gi litt mer strøm enn den bruker nå.

La den tørke lengre, om du har noen poser med tørr silica gel, legg den i en tett pose/boks sammen med noen slike poser, og varm den opp til 40-50 grader - la ligge helst noen timer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Får du i det hele tatt reparert vannskader, og bragt telefonen tilbake til sitt gamle jeg? Det tviler jeg på. Skaff deg ny, hvis ikke tipsene til avo (forrige post) virker.

Biler som havner i vann blir som regel kondemnert. Det vil dukke opp så mange senskader pga all elektronikken, at bilen skrotes først som sist.

Lenke til kommentar

Takk for tipset Avo! :) Jeg skal legge den et par timer på 40-50grader når jeg kommer hjem fra arbeid.

Tom, er alltid en mulighet og kjøpe ny telefon... problemet er at dette er en privat og firma telefon, så det koster litt $$ når jeg først skal ha ny da vi har policy på telefoner der jeg arbeider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...