Spillredaksjonen Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Delta i kvalifiseringen for Dota 2, Hearthstone, StarCraft eller Street Fighter.E-SPORT: 6th E-sport World Championship Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 STILIG! Veldig kort varsel, men høres ut som et fantastisk initiativ Lenke til kommentar
envie Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Burde vel strengt tatt ikke vert nødvendig med kvalifisering for Beste norske SC2 Spiller , Snute er vel et klart førstevalg her. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det er minst tre andre norske spillere som kan matche Snute på en god/dårlig dag. Dessuten er det usikkert om Snute kan stille i VM, fordi han muligens skal delta i en annen turnering på de samme datoene. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Kort varsel for påmelding, men blir nok bra det her! Lenke til kommentar
F3.Benval Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Er enig i at Snute er et åpenbart førstevalg om man skal sende noen, men om han ikke kan så syns jeg det er greit å holde en kvalifisering. Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 HYYYPE Also: fuck yeah dota! Lenke til kommentar
prohjort Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tipper alliance vinner om de deltar^^ sweden representing norway ftw! Lenke til kommentar
jOOOEY Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding?? Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding?? Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket. Lenke til kommentar
Knutepunkt Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding?? Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket. Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette? Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding?? Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket. Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette? Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ . Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hypeti-hype-hype boys! Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ingen Snute påmeldt? hmmm Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ingen Snute påmeldt? hmmm Det passet ikke for ham å delta i VM i år. Lenke til kommentar
Schizm Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Må alle i D2 laget være normenn? Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Må alle i D2 laget være normenn? Vi skal sende et landslag, så alle må ha norsk statsborgerskap. Lenke til kommentar
Knutepunkt Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket. Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette? Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ . Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta. Det er jo tydligvis ikke selvfølgelig, i og med at dette er noe mange har lurt på. Det er jo tilogmed signa opp et lag med 2 ikke-normenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå