hermosa Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Jeg har en bekjent som daglig legger ut lange avhandlinger på facebook om sin datter. Vi som er mødre, er vel i noen grad mer eller mindre "myrsniper", men denne damen later til å tro at alle har sin største interesse av nettopp hennes barn, som vi andre må forstå at er høyt hevet over andre barn med sine funderinger. Jeg ser aldri at hun kommenterer når andre har skrevet noe om sine. En smakebit: "Samtale under middagen i dag;X utbryter tydelig STOLT og fornøyd;"Mamma, i dag fikk jeg dumme tanker i hodet i barnehagen! Og vet du hva? Jeg trodde ikke på de!""Wow! Så bra!" sier jeg og priser meg lykkelig over at den lille frøkna på straks Y år faktisk HAR skjønt et VESENTLIG poeng!"Hva gjorde du med tankene da?" spurte jeg videre."Jeg ba de om å gå vekk!" svarer hun like fornøyd!Og jeg, jeg er bare så UENDELIG ydmyk, rørt og takknemlig, lykkelig og GLAD!Tenk, her har hun lært noe så VIKTIG i en SÅ ung alder! Tenk for et GODT liv hun med denne viten kan skape for seg selv! Tenk om vi ALLE kunne lære barna - og OSS SELV - akkurat dette!Jeg ønsker å dele disse samtalene med HELE verden nå, for det kan være så lærerrikt for ALLE, og det var så vidunderlig vakkert! Og en av de definitivt beste GAVENE jeg kan gi til min høyt elskede unge!Så kanskje DU kan gi DEG SELV, dine barn og alle andre du kjenner denne fantastiske gaven også? " Endret 9. september 2014 av hermosa Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det er ofte sånn foreldre blir når dem får barn som er smartere enn seg selv. 7 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har foreldre den etiske retten til å utlevere sine barn på sosiale medier, selv om barnet har samtykket? Man har jo lovmessig ikke retten til å samtykke til noe før man er 18 (unntatt som pasient). Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Hva er egentlig saken her? irriterer du deg over at hun skriver om sin datter? Du kan jo bare la være å lese det. Eller mener du at hun gjør noe feil ovenfor datteren ved å skrive disse tingene? Enhver mor eller far synes vel at det avkommet sier er det flotteste og beste i verden. Og sånn skal det vel være. Jeg synes alt mine barn sier eller gjør er flott på en eller annen måte. Ikke alt jeg må dele alt på Facebok, men det er kanskje hennes måte å vise verden hvor glad hun er i sin datter. Skjønner ikke helt at det kan plage noen. Endret 22. september 2014 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå