Halvsame Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Hvor får jeg tak i et par slike "push-click"-fjærer som han her har brukt til å stealthe floppydisken? Har prøvd meg både på Clasern, Biltema og Jernia. Har et par sånne i et skap, men jeg kan vel ikke godt herpe skapet, da blir ikke dama glad . Noen som har noen idé om hvor jeg skal gå hen? Endret 27. oktober 2003 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ikea, Bohus, Møbelringen osv osv har kanskje noe liggende fra defekte skap og slikt. Det skader da ikke å spørre der Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det finnes jo noen lignede bare at den bruker en negativ og en positiv magnet som også er fjærbelastet, kanskje du kan bruke noe fra den Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ta deg en tur innom Norwegian Modellers og finn låser til canopyen på modellfly. patent-lås kaller de den for. varenr: FRP0131 og koster 64.- pr. stk de har også en annen type, men den jeg nevner tror jeg vil funke best. den er også den billigste. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvis du har en radiostyrt bil eller lignende så har jo de slike i dempingen eller i / på hjulene da..kunne funket det da ! Lenke til kommentar
bajas1234 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hvis du har en radiostyrt bil eller lignende så har jo de slike i dempingen eller i / på hjulene da..kunne funket det da ! Men de låser ikke seg....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå