Lotzen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvilke anbefaler du? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vel siden jeg har et Astro A50 og er svært så fornøyd så anbefaler jeg det. Må kjøpe et Chat adapter å sette på håndkontrolleren ved siden av for at chat skal virke. Lyden er god og setter pris på fleksibiliteten som tråløst gir. Har også hørt en del bra om Turtle (tror) sitt px50 eller noe sånt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Turtlebeach XO Seven har jeg, knallbra! Der følger det med adapter og usb kabel til oppdatering av kontrollerene. Endret 9. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Turtle Beach Stealth 500X 7.1 Xbox One ser bra ut, de er trådløse rett fra headsettet, 100% trådløs. Prisen er nokså stiv på ca kr 2300,- Dé kommer ut 31.10. Turtle Beach XO Seven. Pris: 1500,- Jeg er fornød med mine TB XO Seven, ledning til kontrollen fra headsettet- trådløs til konsollen. Disse hodetelefonene kan anbefales (Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå