Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sleepphones - verdt pengene?

Kea

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med å få sove om nettene. Litt av det er bråk som distraherer meg fra å sovne inn og som vekker meg.

Jeg har prøvd soveplugger, men de får jeg vondt i ørene av ved langtidsbruk, selv de mykeste. Dessuten må man kjøpe nye hele tiden og det blir jo litt penger etter hvert.

Så det jeg lurer på da, er om jeg burde gå til anskaffelse av SleepPhones. Siden jeg nylig har funnet ut av visse lyder virker beroligende på meg, virker jo dette som en veldig god løsning. Problemet er bare at for å oppnå maksimum komfort må jeg ha et trådløst sett og da blir det plutselig ganske pricy (695kr). Er det egentlig verdt så mye, mtp. at kvaliteten sikkert ikke engang kommer i nærheten av Shure'ne mine, som kostet nesten like mye.

Er det noen som har noen erfaringer med dette produktet de kan dele? Hvordan er lyden? Er de behagelige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vil få ned prisen en hel del, så kjøp disse:

http://www.miniinthebox.com/sleeping-mask-with-headphones-3-5mm-audio-jack_p1503657.html (tilsynelatende identisk med det du fant)

Så finner du en Bluetooth til minijack du fester til den, bare pass på at den er liten.

De har disse der til en hundrelapp eller noe sånt på samme sted.

stort sett alt coolstuff har finner du på miniinthebox eller dx, men til 1/3 av prisen

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...