AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg merket for en times tid siden at jeg hadde vondt i høyre siden av magen. Nå har gått litt over, men det er fortsatt en slags ubehagelig følelse der. Jeg har hatt diare en gang, men jeg har angst, og ble først veldig bekymret, så diareen kan komme av angsten. Jeg har 36,9 C* i kroppstemperatur. Er det noe å bekymre seg for? Er veldig nervøs siden jeg har angst (med fysiske symptomer). Gutt, 14 Anonymous poster hash: dfe62...771 Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Da jeg hadde blindtarmbetennelse var det vesentlig verre enn en ubehagelig følelse. Vi snakker kvalme, og såpass vondt at jeg ikke var i tvil om at det var noe mer enn bare mage/luftsmerter. Jeg ville ikke bekymra meg, så kan du heller ta det foreldrene dine eller noen andre om det mot formodning kommer tilbake. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Nå er det mer som en stivhetsfølelse i høyre siden av magen. Anonymous poster hash: dfe62...771 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Når jeg ligger på siden/magen i senga tror jeg at jeg føler blindtarmen(eller noe annet?). Er dette normalt? Anonymous poster hash: dfe62...771 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Et tegn på blindtarmbetendelse er at det ikke gjør så vondt når du trykker på den, men det vil det gjøre når du slipper opp raskt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Har det samme fortsatt. Det er vannelskelig å beskrive den ubehagelige følelse, men det er akkurat som om blindtarmen føles "større". Jeg har 37,0 C* i temp. Kan det være blindtarmbetennelse? Er veldig nervøs Anonymous poster hash: dfe62...771 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Ring legen da.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/blindtarmbetennelse-2182.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg har hatt det, og kan egentlig ikke huske en ekstrem smerte. Er en del år siden, men det jeg husker best er faktisk smerten etter operasjonen. Jeg ville ringt legevakten iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå