DeviantFractal Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dro ned til Game forleden dag for med ambisjoner om slå til på dealen med innbytte av xbox 360 slim og 3 spill mot Xbox One for kr 1899,-. Tok med meg det jeg hadde av kabler og spill, og alt så ut til å gå helt fint, helt mannen i kassen lurte på hvor komposittkabelen min var... Jeg hadde tatt med HDMI-kabel, men dem kunne ikke ta imot noe annet enn en original komposittkabel. Så da måtte jeg pakke sammen og ta med meg utstyret hjem igjen. Jeg, som de fleste andre som kjøper en konsoll beregnet på spilling i HD, har en HDTV og har derfor aldri brukt komposittkabelen min. Jeg har for sikkerhetsskyld flyttet siden jeg kjøpte xbox 360'en og kan på død og liv ikke finne kabelen hjemme. Planen var at samboeren skulle være med å spleise på Xbox One i bursdagsgave, men planen går nå litt i dass. Jeg har forhørt meg med Game, Gamestop, Elkjøp, Lefdal, Platekompaniet og Spaceworld, og ingen har originale komposittkabler. Jeg tenkte derfor å høre her om det var noen av dere som muligens hadde en dere kunne tenke dere å bli kvitt? Evt. selge for en hundrelapp eller to. Jeg er forøvrig også klar over at GameStop kjører samme dealen, og de ville også ha godtatt en HDMI-kabel (ringte og spurte), men de to i bergensområdet hadde ikke flere Xbox One inne og ante ikke når de ville få på lager igjen. TL;DR: Prøver å bytte X360 Slim og 3 spill mot XBONE, mangler original komposittkabel til 360'en. Hjælp! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Vet ikke om det er verdt det for deg, men ser den koster ca 150,- her: http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-ORIGINAL-OFFICIAL-XBOX-360-MICROSOFT-COMPOSITE-AV-CABLE-/221527167917?pt=UK_Video_Games_Cables_and_Adaptors&hash=item33940c53ad 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Takk for tipset! Har fått bestilt kabel fra en norsk nettbutikk til 20 kr, så satser på at det ordner seg nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Fulgte disse med på slim utgaven altså? Trodde det bare lå en hdmi kabel nede i der jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå