Gå til innhold

[Løst] Noen i bergensområdet som har en x360 komposittkabel til overs?

DeviantFractal

Anbefalte innlegg

Dro ned til Game forleden dag for med ambisjoner om slå til på dealen med innbytte av xbox 360 slim og 3 spill mot Xbox One for kr 1899,-. Tok med meg det jeg hadde av kabler og spill, og alt så ut til å gå helt fint, helt mannen i kassen lurte på hvor komposittkabelen min var...

Jeg hadde tatt med HDMI-kabel, men dem kunne ikke ta imot noe annet enn en original komposittkabel. Så da måtte jeg pakke sammen og ta med meg utstyret hjem igjen.

Jeg, som de fleste andre som kjøper en konsoll beregnet på spilling i HD, har en HDTV og har derfor aldri brukt komposittkabelen min. Jeg har for sikkerhetsskyld flyttet siden jeg kjøpte xbox 360'en og kan på død og liv ikke finne kabelen hjemme.

Planen var at samboeren skulle være med å spleise på Xbox One i bursdagsgave, men planen går nå litt i dass. Jeg har forhørt meg med Game, Gamestop, Elkjøp, Lefdal, Platekompaniet og Spaceworld, og ingen har originale komposittkabler. Jeg tenkte derfor å høre her om det var noen av dere som muligens hadde en dere kunne tenke dere å bli kvitt? Evt. selge for en hundrelapp eller to.

Jeg er forøvrig også klar over at GameStop kjører samme dealen, og de ville også ha godtatt en HDMI-kabel (ringte og spurte), men de to i bergensområdet hadde ikke flere Xbox One inne og ante ikke når de ville få på lager igjen.

TL;DR:

Prøver å bytte X360 Slim og 3 spill mot XBONE, mangler original komposittkabel til 360'en. Hjælp!

m5TSrCRiEI8Z8DdslhlvjEw.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...