Qwas Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Hvordan fungerer egentlig OneDrive, Jottacloud, Google Drive osv. med Android telefoner? Vil alt av filer jeg har synces til telefonen? Eller er det slik at jeg kan se all data, men at jeg kan velge å laste ned det jeg faktisk vil ha lagret på telefonen? Endret 9. september 2014 av Qwas Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvordan fungerer egentlig OneDrive, Jottacloud, Google Drive osv. med Android telefoner? Vil alt av filer jeg har synces til telefonen? Eller er det slik at jeg kan se all data, men at jeg kan velge å laste ned det jeg faktisk vil ha lagret på telefonen? Med Google Drive fungerer det slik at du kan se alt du har lagret gjennom Android appen og derfra kan du enten merke det du vil laste ned og lagre på telefonen eller åpne enkeltfiler uten å lagre det permanent. Regner med at det liknende opplegg for de øvrige tjenestene. 1 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bitcasa lager ein cache på telefonen, så data du bruker ofte blir lagra på telefonen. Om det ikke er lagra, så streames data. Fungerer kjempebra. 1 Lenke til kommentar
Qwas Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Da vil jeg tro at de fleste bruker lignende løsninger. Takk for svar begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå