Lindsay Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vurderer noen http://techbay.no/product.html/is-19-rackkabinett-eye-4808bk-4u-sort?category_id=22 men har ingen erfaringer med butikken. Microplex i sin tid hadde jeg bare gode erfaringer med 1 Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Hans Petter som driver Techbay drev også Microplex i sin tid. Absolutt verdt å stole på. Endret 9. september 2014 av EggMan88 1 Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Regnet med det ettersom jeg ser att lageret er i Sarpsborg. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har vært i kontakt med techbay. Ble kontaktet i ettertid etter kjøp av dash kamera og fikk oppdatert software på e-post. Bunnsolid! 1 Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har handla en del utstyr til vannkjøling hos techbay. Er absolutt en god nettbukk, raske med og levere og er godt pakka inn. 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Anbefales på det sterkeste. Hans Petter, som allerede nevnt også driftet Microplex, har kunnskap og service som nesten ikke ligner noen andre nettbutikker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå