Everket Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jepp, og om han ikke er med fysisk i spillet så blokkerer han sikten til keeper, så det skal dømmes. Og det spørs om ikke King skulle hatt straffe. Uenig, det kom ganske klart frem etter en reprise og to at han ikke er med i spillet. Keeperen klager jo heller ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dæven så mye sterkere høyrekanten er enn venstre Verken Tarik, Yttergård-Jenssen eller Flo kan utfordre. De spiller bakover så fort de møter en mann. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Pasningskvalitet fra en annen verden dette. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jepp, og om han ikke er med fysisk i spillet så blokkerer han sikten til keeper, så det skal dømmes. Og det spørs om ikke King skulle hatt straffe. Uenig, det kom ganske klart frem etter en reprise og to at han ikke er med i spillet. Keeperen klager jo heller ikke. Ser ut for meg som han blokkerer sikten. MEEEN nå har ikke jeg hele fasiten da. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skjønner ikke hvorfor de prøver å spille ballbesittelse når de er så elendig på passninger som de er. De bør få ballen fortest mulig frem og satse på at King kommer til skuddsjanse. Ikke drive å sentre ballen i bakre rekke. Vi ligger under 0-1 for fuck sake.. agressivitet! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jaja. Da var det tap. Som ventet, forsåvidt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Tafatt.. Ikke en jævla sjel markerer Bonucci og de har sånn 6-7 spillere inne der i boksen. Nei fuck dette. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skrudde akkurat av, som forventet så har vi 11 spillere som ser ut som de aldri har spillt fotball før. Men det viktigste er vel å delta tenker jeg. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Quiz:Hvor mye veier Tarik?1. 10 kg2. 15 kg3. 20 kgFørstemann som svarer riktig får heder og ære.Edit:Kampen er slutt og jeg kan avsløre svaret. Svaralternativ 1 er riktig. Tarik veier 10 kg. Endret 9. september 2014 av ostebonden Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Haha. Må le av forsvarsspillet til Norge. Panikk. Hønsgård kaller de det på svensk, Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dette er helt bortkastet tid. Aldri på noe tidspunkt har man følt at det var mulig å ta med seg poeng herfra. Kanskje ikke troppen er den beste, men det i seg selv er ikke tilstrekkelig til å ha en visjonsløs konebankende nordlending som trener. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 er han konebankende? Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 1 kg Hehe. Jeg skjønner frustrasjonen, men det er ikke helt riktig. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 er han konebankende? Antakeligvis ikke, men det er et rykte som går, tror jeg. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dette er helt bortkastet tid. Aldri på noe tidspunkt har man følt at det var mulig å ta med seg poeng herfra. Kanskje ikke troppen er den beste, men det i seg selv er ikke tilstrekkelig til å ha en visjonsløs konebankende nordlending som trener. Tosk. Høgmo er ikke problemet, han vil spille agressivt med fart på kantene. Spillerne er problemet. De mangler alt i ferdigheter. Ikke bare er de skuddredd, men ingen kan sentre heller. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dette er helt bortkastet tid. Aldri på noe tidspunkt har man følt at det var mulig å ta med seg poeng herfra. Kanskje ikke troppen er den beste, men det i seg selv er ikke tilstrekkelig til å ha en visjonsløs konebankende nordlending som trener. Tosk. Høgmo er ikke problemet, han vil spille agressivt med fart på kantene. Spillerne er problemet. De mangler alt i ferdigheter. Ikke bare er de skuddredd, men ingen kan sentre heller. Og da er det vel Høgmos oppgave å ikke spille en stil spillerne ikke passer inn i? 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Mange ganger slår vi ballen i tomrom og det fins ikke en eneste spiller som kommer på løp.Har aldri hatt tro på Høgmo da for å si det. Sollied er mannen har jeg ment lenge. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Dette er helt bortkastet tid. Aldri på noe tidspunkt har man følt at det var mulig å ta med seg poeng herfra. Kanskje ikke troppen er den beste, men det i seg selv er ikke tilstrekkelig til å ha en visjonsløs konebankende nordlending som trener. Tosk. Høgmo er ikke problemet, han vil spille agressivt med fart på kantene. Spillerne er problemet. De mangler alt i ferdigheter. Ikke bare er de skuddredd, men ingen kan sentre heller. Og da er det vel Høgmos oppgave å ikke spille en stil spillerne ikke passer inn i? Hjelper ikke formasjon når de kun spiller bakover med engang de blir presset. Med en gang de blir presset, så spiller de tilbake og må starte hele angrepet på nytt. Og sånn gjentar det seg gang på gang.. Endret 9. september 2014 av Adrax Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Italia vinner nok. Ville vært en sensasjon om de norske i det hele tatt klarte en uavgjort. Det sier vel mer om italiensk fotball enn norsk, om vi stiller med A-lag og de med B. Uansett hvilken grunn Italia har for å stille med ett redusert lag så er likevel ikke en uavgjort (eller seier) noe sensasjon... lite sannsynlig kanskje men ikke en sensasjon hvis det skjer. Hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå