Latias Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Norge - Italia EM-kvalifisering, kamp 1 09-09-2014 Kl. 20:45 @ Ullevaal Stadion Vises på: TV Norge / Sky Sports 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det hadde vært moro om det norske landslaget hadde gjort litt bedre fremover, men jeg tror det er litt for tidlig enda. Moro at det norske folk støtte laget i hvert fall. Hørte Ullevål var fullsatt. Det blir gøy for gutta. Eneste jeg håper et at Norge kommer til sjanser og at det glimter til bra spill i perioder. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Alt for Norge! (Jeg er ikke så kul at jeg heier på Norges motstandere) 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Italia vinner nok. Ville vært en sensasjon om de norske i det hele tatt klarte en uavgjort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Nyland Omar - Forren - Nordtveit - Flo Dæhli - Johansen - Y-Jenssen - Skjelbred - Tarik King MOT Buffon Ranocchia - Bonucci - Astori Darmian - Florenzi - De Rossi - Giaccherini - De Sciglio Zaza - Immobile Den norske er bekrefta, den italienske vet jeg ikke, men jeg saksa den fra VGlive. Mulig jeg har feil rekkefølge på Johansen, Y-Jenssen og Skjelbred Endret 9. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Yttergård Jensen? Hmm Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Italia vinner nok. Ville vært en sensasjon om de norske i det hele tatt klarte en uavgjort. Italia er nok favoritt men sensasjon med uavgjort.... har du sett det Italienske laget, de sender jo ett B-lag. Bra for oss... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Veldig skeptisk til Yttergård-Jensen selv. Syns ikke han gjorde det veldig bra mot England. Kunne tenkt meg å se Tettey egentlig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Italia vinner nok. Ville vært en sensasjon om de norske i det hele tatt klarte en uavgjort. Italia er nok favoritt men sensasjon med uavgjort.... har du sett det Italienske laget, de sender jo ett B-lag. Bra for oss... Det sier vel mer om italiensk fotball enn norsk, om vi stiller med A-lag og de med B. Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det sier vel mer om italiensk fotball enn norsk, om vi stiller med A-lag og de med B. Uansett hvilken grunn Italia har for å stille med ett redusert lag så er likevel ikke en uavgjort (eller seier) noe sensasjon... lite sannsynlig kanskje men ikke en sensasjon hvis det skjer. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Motivasjonen SKAL i allefall være på topp, nå som det er et fullsatt Ullevaal for første gang på 3,5 år. Tipper 1-1. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Bekymret for at Flo stepper inn for Høgli.. Synes ikke Flo spilte bra mot England. Når det gjelder Italia, så ser det ikke laget dems så veldig skummelt ut utenom De Rossi og Immobile.. De Rossi scorer sikkert på et langskudd etter klarering fra en corner. Jævla god på langskudd Endret 9. september 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Heia Pirlo. Skikkelig harding som trosser nasjonaliteten sin og heier på motstanderen. Tøffing! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Pirlo spiller ikke. Konge fyr uansett. Noen spesiell grunn til at Chielini ikke spiller? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Pirlo spiller ikke. Konge fyr uansett. Noen spesiell grunn til at Chielini ikke spiller? Skadet. "Key defender Giorgio Chiellini has been ruled out of Italy's opening European Championship qualifier at Norway on Tuesday due to a left calf injury." Endret 9. september 2014 av Adrax Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Pirlo spiller ikke. Konge fyr uansett. Det var synd. Da heier jeg på Buffon. Flott fyr! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Det var synd. Da heier jeg på Buffon. Flott fyr! Faen i helvete, skulle ønske jeg var så kul som deg. Hadde jeg heiet på Italia hadde bare folk sagt til meg at det var grusomt teit. Det er det vel ikke! Det er dødskult! Rebelsk og råtøft. Endret 9. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Pirlo spiller ikke. Konge fyr uansett. Det var synd. Da heier jeg på Buffon. Flott fyr! Selv heier jeg på Norge, men er enig i at Buffon er helt! Buffon og Pirlo er konge. Og Chielini Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nå får de enten prøve å spille fotball eller bare ryke til helsik ut av EM kvalikken så fort som overhodet mulig. Orker ikke en til kvalifisering der alt bare er drit, inklusiv fotballen som spilles, og media maser om "ennå håp". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå