nita59 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg bor midlertidig på Gran Canaria, og har oppdaget at jeg ikke kan bruke min netflix-konto mens jeg er her. Finnes det noen måte jeg kan få tilgang her nede, uten at det koster "skjorta", enten at jeg kan logge inn via amerikansk netflix eller andre måter? Helst gratis da Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Du kan prøve nettlesertillegget "hola!", gratis og det fungerer fint (hos meg ihvertfall) https://hola.org/ Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Problemet med den Hola-siden, er at de skal ha deg til å laste ned flere program, og jeg er generelt litt skeptisk til å laste ned mer enn jeg må. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Problemet med den Hola-siden, er at de skal ha deg til å laste ned flere program, og jeg er generelt litt skeptisk til å laste ned mer enn jeg må. Da er det vare å glemme netflix Hola fungerer bra. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Problemet med den Hola-siden, er at de skal ha deg til å laste ned flere program, og jeg er generelt litt skeptisk til å laste ned mer enn jeg må. Du laster kun ned en installasjonsfil for Windows eller nettleseren din. Det blir litt vanskelig å få sett Netflix fra Spania uten å installere noe. Alternativt kan du forsøke tankeoverføring fra deg og PCen din. Endret 10. september 2014 av RattleBattle Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Artigkarer her skjønner jeg når jeg prøver å laste ned "install Hola for Your browser" kommer det opp to tillegg, Hola Torch browser og Hola Windows Client, som jeg kan laste ned. På den øverste står det "recommended", ikke sikker på om det betyr at det er denne jeg skal laste ned eller om den anbefales å ha i tillegg til den Hola-filen jeg må ha. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hvilken nettleser bruker du? I Chrome går du til Innstillinger - Utvidelser - Last ned flere utvidelser , søk etter "Hola better internet" og trykk på knappen "gratis". Da installeres utvidelsen. For Firefox går du til denne adressen http://hola.org/download?list=1 Velg det nederste alternativet under Hola browser extension: Firefox: Windows/Mac/Linux v1.4.707" Edit: Du kan bruke Firefox-metoden for Chrome også. Installerer du Ad-Block i tillegg, så slipper du reklamepausene på eksempelvis ABC, NBC etc. Hola Torch Browser er unødvendig, og jeg ville ha styrt unna. Endret 10. september 2014 av Omnithunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå