Flying_Dutchman Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Hei! Er det noen som vet en spill med Norsk talespråk? Takk. Endret 9. september 2014 av Flying_Dutchman Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Drømmefall: Den Lengste Reisen.Worms spilla.Er vel også ganske mange barnespill som har norsk tale. Lenke til kommentar
Flying_Dutchman Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Drømmefall: Den Lengste Reisen. Worms spilla. Er vel også ganske mange barnespill som har norsk tale. Tusen takk for svaren din Malmern! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Josefine-spillene. "Josefine heter jeg, vil du leke med meg. Vi kan pusle et spill, eller gjøre som du vil. Vi kan gå på en fest, eller ri på en hest..." Lenke til kommentar
Flying_Dutchman Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Josefine-spillene. "Josefine heter jeg, vil du leke med meg. Vi kan pusle et spill, eller gjøre som du vil. Vi kan gå på en fest, eller ri på en hest..." Tusen Takk KinderLinda, veldig bra. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Drømmefall: Den Lengste Reisen. Worms spilla. Er vel også ganske mange barnespill som har norsk tale. Husker jeg rett så får man ikke drømmefall med norsk tale via steam osv. tror det bare er med når du kjøper en nordisk versjon av det. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Sly Cooper: thieves in time Og Resistance 2(ikke anbefalt) Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Drømmefall: Den Lengste Reisen. Worms spilla. Er vel også ganske mange barnespill som har norsk tale. Husker jeg rett så får man ikke drømmefall med norsk tale via steam osv. tror det bare er med når du kjøper en nordisk versjon av det. Det får du Jeg la ut en post på drømmefall steam forumet som har norsk tale og menyer som jeg dro ut fra den fysiske versjonen jeg har Følger med en "readme" som forteller hvor du skal legge tingene http://steamcommunity.com/app/6300/discussions/0/846962627046427157/ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Husker jeg rett så får man ikke drømmefall med norsk tale via steam osv. tror det bare er med når du kjøper en nordisk versjon av det. Gog sin version har norsk tale. Eier denne selv og spilte gjennom med norsk tale. http://www.gog.com/game/dreamfall_the_longest_journey Den lengste reisen derimot er noe værre å skaffe med norsk tale , men CDON sin version har det heldigvis. http://cdon.no/spill/downloads/den-lengste-reisen-16261333 Endret 10. september 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå