Mr.Duklain Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Velkommen h33t Må si med den nye gratis updaten som var for noen dager siden så har Destiny blitt mye bedre Spillet virker mere smooth enn det har gjort tidligere. Spiller spillet med venner men nå frister det faktisk også å spille alene Men om noen vil spille med meg legg meg til spill ID: Nilzern Endret 13. september 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hepp! Jeg og leter etter noen å spille Destiny med nå. Jeg har vært litt av og på i de 2 siste ekspansjonene, men er nå veldig gira på å spille igjen. Nådde lvl 40 igår og leter egentlig etter folk til å danne såkalt fireteam for å gjøre quests/patrols/strikes/bonties sammen. Om noen har lyst er det bare å adde meg på PSN: Nisirius Lenke til kommentar
h33t Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hepp! Jeg og leter etter noen å spille Destiny med nå. Jeg har vært litt av og på i de 2 siste ekspansjonene, men er nå veldig gira på å spille igjen. Nådde lvl 40 igår og leter egentlig etter folk til å danne såkalt fireteam for å gjøre quests/patrols/strikes/bonties sammen. Om noen har lyst er det bare å adde meg på PSN: Nisirius da har jeg adda deg på friends list. så ser vi om vi kan få til noe. så raid på twitch ser sinnsykt rått ut 2 Lenke til kommentar
Kamuflarne Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Hepp! Jeg og leter etter noen å spille Destiny med nå. Jeg har vært litt av og på i de 2 siste ekspansjonene, men er nå veldig gira på å spille igjen. Nådde lvl 40 igår og leter egentlig etter folk til å danne såkalt fireteam for å gjøre quests/patrols/strikes/bonties sammen. Om noen har lyst er det bare å adde meg på PSN: Nisirius da har jeg adda deg på friends list. så ser vi om vi kan få til noe. så raid på twitch ser sinnsykt rått ut Plass til en til? EDIT: PSN er MortenHE. Har en level 40 Titan med 290 light og klør i fingra etter å gjøre King's Fall! Endret 19. september 2015 av Kamuflarne Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg Destiny med alt ekstrautstyr. Syns det er veldig gøy å spille, men tenker det er enda mer morsomt med noen andre. Startet nå nylig, og har ingen karakter på høyt nivå. Spiller med en Titan på lvl 6 Men om det er noen som har lyst til å lage en fin liten karakter som vi kan spille med et par ganger i uka bare for gøy, så er min PSN ShakyLuigi. Er en ganske rolig spiller, som ikke tar ting altfor seriøst. Det er gøy å spille uansett om man taper eller vinner (det er jo mer gøy med seier selvfølgelig ). En tradisjonell casual player mao. Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hepp! Jeg og leter etter noen å spille Destiny med nå. Jeg har vært litt av og på i de 2 siste ekspansjonene, men er nå veldig gira på å spille igjen. Nådde lvl 40 igår og leter egentlig etter folk til å danne såkalt fireteam for å gjøre quests/patrols/strikes/bonties sammen. Om noen har lyst er det bare å adde meg på PSN: Nisirius da har jeg adda deg på friends list. så ser vi om vi kan få til noe. så raid på twitch ser sinnsykt rått ut Sweet! Jeg har godtatt en 3-4 forespørsler idag så det er bare å plage meg når jeg er online. Tenkte å være på fra 22/2230 tiden og litt utpå natta idag, så da er jeg klar for litt action. Jeg vet ikke med dere, men tanken streifet meg her om dagen om vi skulle oppretta en diskusjon.no clan eller om det bare holder med å "avtales" her for litt spilling ? (Forøvrig er jeg Titan på 227 light elns.. ikke gjort ferdig story mode enda, da jeg blir for somlete med bounties etc ) Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg Destiny med alt ekstrautstyr. Syns det er veldig gøy å spille, men tenker det er enda mer morsomt med noen andre. Startet nå nylig, og har ingen karakter på høyt nivå. Spiller med en Titan på lvl 6 Men om det er noen som har lyst til å lage en fin liten karakter som vi kan spille med et par ganger i uka bare for gøy, så er min PSN ShakyLuigi. Er en ganske rolig spiller, som ikke tar ting altfor seriøst. Det er gøy å spille uansett om man taper eller vinner (det er jo mer gøy med seier selvfølgelig ). En tradisjonell casual player mao. Oi! Om du er ny spiller, så skal du ha fått en spark of light, som skal kjøre deg rett til lvl25, dette skal gjøre at du ikke har det for hardt som ny spiller å komme deg med andre med en gang Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg Destiny med alt ekstrautstyr. Syns det er veldig gøy å spille, men tenker det er enda mer morsomt med noen andre. Startet nå nylig, og har ingen karakter på høyt nivå. Spiller med en Titan på lvl 6 Men om det er noen som har lyst til å lage en fin liten karakter som vi kan spille med et par ganger i uka bare for gøy, så er min PSN ShakyLuigi. Er en ganske rolig spiller, som ikke tar ting altfor seriøst. Det er gøy å spille uansett om man taper eller vinner (det er jo mer gøy med seier selvfølgelig ). En tradisjonell casual player mao. Oi! Om du er ny spiller, så skal du ha fått en spark of light, som skal kjøre deg rett til lvl25, dette skal gjøre at du ikke har det for hardt som ny spiller å komme deg med andre med en gang Jo, har sett det, men syns jo det er litt kjedelig da jeg går glipp av mye av spillet til å begynne med. Er jo et bra spill, så vil ha med meg mest mulig :-) 1 Lenke til kommentar
Kamuflarne Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hepp! Jeg og leter etter noen å spille Destiny med nå. Jeg har vært litt av og på i de 2 siste ekspansjonene, men er nå veldig gira på å spille igjen. Nådde lvl 40 igår og leter egentlig etter folk til å danne såkalt fireteam for å gjøre quests/patrols/strikes/bonties sammen. Om noen har lyst er det bare å adde meg på PSN: Nisirius da har jeg adda deg på friends list. så ser vi om vi kan få til noe. så raid på twitch ser sinnsykt rått ut Sweet! Jeg har godtatt en 3-4 forespørsler idag så det er bare å plage meg når jeg er online. Tenkte å være på fra 22/2230 tiden og litt utpå natta idag, så da er jeg klar for litt action. Jeg vet ikke med dere, men tanken streifet meg her om dagen om vi skulle oppretta en diskusjon.no clan eller om det bare holder med å "avtales" her for litt spilling ? (Forøvrig er jeg Titan på 227 light elns.. ikke gjort ferdig story mode enda, da jeg blir for somlete med bounties etc ) En klan på bungie.net er ikke en dum idé. Noen forslag til navn? Er ikke så keen på å fly rundt med "diskusjon.no" under navnet mitt Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Blir gjerne med i en diskusjon.no-klan jeg også. Ordentlig noob da, men dette er det forumet jeg er mest aktiv på så det passer jo bra. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Kunne også tenke meg å spille i klan er litt noob jeg også Endret 20. september 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
h33t Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 hadde ikke vert en dum ide det nei... Lenke til kommentar
Kamuflarne Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1253846 Tok meg friheten med å lage en jeg! Bare skrev inn det mest norske jeg kunne komme på som navn. Det er bare å komme med forslag til nytt navn, det er mulig å endre det. Alt du må gjøre for å bli med er å linke PSN-profilen din til bungie.net og joine. Når det er tre medlemmer kan vi sette den som Playstation-klan og få "rewards", hva nå det innebærer. Gruppa er vel hovedsakelig et praktisk sted å stille spørsmål, spørre om hjelp, danne fireteams til Nightfalls og raids osv. Siden jeg bare spiller på PS4 kan jeg dessverre ikke åpne gruppa for Xbox-spillere. Vet ikke om det er mulig å gjøre noe med det senere. Eventuelt kan noen andre lage en klan for Xbox. Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1253846 Tok meg friheten med å lage en jeg! Bare skrev inn det mest norske jeg kunne komme på som navn. Det er bare å komme med forslag til nytt navn, det er mulig å endre det. Alt du må gjøre for å bli med er å linke PSN-profilen din til bungie.net og joine. Når det er tre medlemmer kan vi sette den som Playstation-klan og få "rewards", hva nå det innebærer. Gruppa er vel hovedsakelig et praktisk sted å stille spørsmål, spørre om hjelp, danne fireteams til Nightfalls og raids osv. Siden jeg bare spiller på PS4 kan jeg dessverre ikke åpne gruppa for Xbox-spillere. Vet ikke om det er mulig å gjøre noe med det senere. Eventuelt kan noen andre lage en klan for Xbox. Så bra Jeg har joina klanen, nå mangler det bare at resten inne her får gjort det samme 1 Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Meldt meg inn Endret 21. september 2015 av ShakyLuigi 1 Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Add meg til PSN for de som har lyst til å spille med noen. Kjøre Heroics og Nightfall, kan evt. ta vanlig playlist også.PSN: Namseyn Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Meldte meg også inn. Lenke til kommentar
h33t Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 bra initiativ melder meg inn nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå