Gå til innhold

Noen som blir med å spille destiny?

W1ll1eTheP1mp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, godt poeng. Det varierer en del. Tok hard med en gjeng fra Nederland en gang. Jeg er temmelig sikker på at minst to av dem var relativt høye. Da vi etter 4t så vidt hadde fått pirka litt borti Atheon ga jeg opp. Gikk inn med noen andre dagen (fra Atheon CP) og brukte ca. 15 min på å få han ned. Det verste er at den første gruppa sa de hadde erfaring -_- Det er litt for mye løgn ute og går.

Lenke til kommentar

Jeg sier alltid at jeg ikke aner hva jeg gjør, men er lærevillig og oppegående. Folk tar meg av og til med likevel.

Grei erfaring, likevel.

All i want for Christmas is a God damn hawkmoon.

Xur er en dust sånnsett. Håper til Gud han tar med seg the last word eller ice breaker og/eller mask of the third man snart...

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Så lenge man er åpen om at man ikke har erfaring har jeg ikke noe i mot det. Det er bare så frustrerende når man setter i gang klokka 12 på natta og regner med en kvikk run på en time +/- og så tar det over 4.

Jeg hadde ikke satt håpet for høyt på at Xur skal ha med Ice Breaker på en stund. Han har solgt den to ganger nå så sannsynligheten minker.

Angående Hawkmoon og TLW så ville jeg heller kjørt VoG for å prøve på en Fatebringer. TLW har bare 8 kuler i magasinet og har lavere impact enn FB. I tillegg bruker du opp en exotic slot på en OK pistol. Hawkmoon er ganske god, men det ryker fortsatt en exotic slot. Det spørs jo litt hva du har av andre exotic våpen, men jeg foretrekker å bruke f. eks IceBreaker som exotic. Firefly perken som Fatebringer har (precision shot gjør at fienden eksploderer) er veldig kjekk for å rydde trash. Spesielt i første del av Crotas End. Ett skudd kan gjøre kål på 10 Thralls (Fordi resten eksploderer).

Lenke til kommentar

Hvis du tenker pve ja, da er det icebreaker og gjallarhorn som ligger på ønskelista.

I pvp er det hawkmoon og min digge perfekt rulla efrideet's spear som ligger på topp, med tlw som andrevalg på handcannon =p .

For pve har jeg TFWPKY 1969 som er en solid god main uten legendary =) . Uten at jeg hadde sagt nei takk til fatebringer ;) .

Tenker også at det er lav sjanse for å se icebreaker hos xur i overskuelig fremtid. Hadde vært digg for meg som spiller mye alene dog, i pve.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Trudde Xur var random, altså helt uavhengig av hva han har solgt tidligere. Solgte de samme warlock hanskene mange uker på rad tidligere f.eks. Det er en roll, som ikke tar noe hensyn til tidligere loot?

Det er vanskelig å si. Så vidt jeg vet har ikke Bungie sagt noe om det. Jeg har sett at mange mistenker at det i det minste er en slags vekting av salgslista ettersom det har forekommet flere ganger at samme gjenstand har blitt solgt både to og tre uker på rad. Det er litt for usannsynlig at det er utelukkende RNG:

Lenke til kommentar

Fikk nettopp min andre karakter til 20. Er vel ikke noen som kunne tenke seg å kjøre Nightfall i morgen tidlig? Sånn at vi er ferdige før elleve en gang?

Kaaaaaan soloe, men første forsøk daua jeg på, og det er koseligere og tryggere med et team =)

Faens onehitkill snipers...

Edit: mask of the third man i morges! Woo! Absolutt verdt å levle en til char til 20 for det ass.

Nå satser vi på at xur selger noe fett i helgen (ice breaker, gjallarhorn eller (helst) the last word), selv om jeg tviler på at det blir noe kult.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+130498

Har en kompis som spiller det på ps4, skjønner ikke at han har gått lei enda :p Uansett, nicket han er LostMySanity

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som spiller?  Har kommet meg opp på lvl 32 Titan.    Uten matchmaking må jeg inn her for og tigge om noen har plass til meg på laget. 

Er godt voksen, 40+.  Er langt fra verdens beste gamer, men prøver så godt jeg kan.   :) ​   

psn :  FunkyFisk

Jøss, enda en ifra Notodden?! Jeg skal igang igjen når tilleggspakken kommer neste mnd. Vi kan jo prøve noe da? Legger deg til PSN så ser vi :) 

Lenke til kommentar

hei jeg er ny på forumet.

og har lyst og starte med destiny igjen, men trenger noen og spille med:P

er 26 og entusiastisk spiller:P

er du interessert i og få til noe neste expansion så er det bare og pm meg

PSN: darknailo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...