SirUstinov Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 PSN: Vassnes Er lvl 24 hunter. Ønsker folk å spille med for å skaffe bedre gear osv. Ønsker å gjøre queens wrath, så om noen vil, så bare add meg Sendte deg request. Vil også gjerne gjøre queens wrath. psn nick: Hagevik89. er lvl 24 titan Lenke til kommentar
Lionraven Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hei, noen som er med på weekly heroic, sånn ca nå? Isåfall add rawen89 på ps4 Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hei, noen som er med på weekly heroic, sånn ca nå? Isåfall add rawen89 på ps4 Hei jeg er gjerne med=) Legger deg til. Lenke til kommentar
Nausicaa Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei, jeg vil gjerne finne noen å spille weekly heroic strike på høyere vanskelighetsgrad og evt VoG. Jeg spiller også litt pvp, når jeg har tid. Add meg på psn "raower" dersom det høres ut som grei skuring. Er i dette tidspunktet 26 hunter, og har vel den miccen som følger med spillet en plass Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei, jeg vil gjerne finne noen å spille weekly heroic strike på høyere vanskelighetsgrad og evt VoG. Jeg spiller også litt pvp, når jeg har tid. Add meg på psn "raower" dersom det høres ut som grei skuring. Er i dette tidspunktet 26 hunter, og har vel den miccen som følger med spillet en plass Add meg gjerne, og send invite. Flere spillere på lista er alltid bra! Mitt psn finner dere i signaturen. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Spiller i kveld rundt 23:30 er Level 21 Hunter! PÅ PS4, add meg gjerne om dere er med:) PS4: New77Era. Lenke til kommentar
MarcuzAurelius Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Legg gjerne til MarcuzAureliuz på psn! Level 25 titan nå. Vi er et par stykk, men trenger vel etterhvert folk som kan joine vault of glass når den tiden kommer. PSN er selvsagt nede nå, men blir nok litt spilling utover kvelden hvis psn snart får hamsterne til å løpe slik at de klarer å holde seg oppe en stund. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Legg gjerne til MarcuzAureliuz på psn! Level 25 titan nå. Vi er et par stykk, men trenger vel etterhvert folk som kan joine vault of glass når den tiden kommer. PSN er selvsagt nede nå, men blir nok litt spilling utover kvelden hvis psn snart får hamsterne til å løpe slik at de klarer å holde seg oppe en stund. Må dere ha folk på samme level som dere? Level 21, hunter her! Lenke til kommentar
MarcuzAurelius Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Legg gjerne til MarcuzAureliuz på psn! Level 25 titan nå. Vi er et par stykk, men trenger vel etterhvert folk som kan joine vault of glass når den tiden kommer. PSN er selvsagt nede nå, men blir nok litt spilling utover kvelden hvis psn snart får hamsterne til å løpe slik at de klarer å holde seg oppe en stund. Må dere ha folk på samme level som dere? Level 21, hunter her! Nei, må ikke det Bare å legge til! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Blir gjerne med på en level 28 weekly heroic en gang gjennom natta hvis noen andre er med! Er selv level 26 nå, kanskje 27 innen det er tid for strike. (PSN: shinoten) Lenke til kommentar
txvz Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 er gjerne med på raid også. lvl. 27 warlock - psn: loyd87 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 er gjerne med på raid også. lvl. 27 warlock - psn: loyd87 Takk for hjelpen! Følte meg en smule ubrukelig for det meste av striket men xD Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 noen som vil gjøre weekly heroic strike med meg i dag? Psn: Hagevik89. Ps4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Noen som blir med på weekly heroic? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 legg til new77era om dere er med å spille i dag er med på det meste, er level 22 hunter! Lenke til kommentar
Lionraven Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Noen som vil være med på VOG nå, trenger 1 stk. Add rawen89 på ps4. Lenke til kommentar
MarcuzAurelius Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Vi er noen dewds som skal prøve oss på VoG kl 17 i dag på ps4. Vi er 3 stk nå. Legg til MarcuzAurelius hvis du er gira på å bli med! Lenke til kommentar
jaktsjef Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 PSN: Jaktsjef legg meg til! 25 hunter Lenke til kommentar
Rageguy Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 PSN: Rageeguylvl 25warlock, er med på det meste Lenke til kommentar
Nausicaa Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Noen som kjører VoG med halveis jevne mellomrom jeg kan slenge meg med på? Ble helt tilfeldig med en gruppe her på mandag (herifra?) for atheon, var veldig morsomt og gjør det gjerne igjen. 28 hunter. Psn: "raower" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå