Bjoornis Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 PSN: Imationhi 21 Warlock, med på alt - ekstra kult om noen er nede for litt Strange Coin farming mens helgevendoren fortsatt er oppe Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Er selv lvl 26 Det er ikke noe problem å spille med folk som er mye høyere eller lavere i lvl. Spillet skalerer seg delvis. Blir å spille mye fram til torsdag.... Da kommer fruen og ungen hjem igjen :lol Add meg LordShaft_V Lenke til kommentar
Karnage Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Har en lvl 20 warlock, gira på å gjøre noen strikes/raids med andre også for kan bli fort litt kjedelig alene. Joiner alt egentlig så er bare og legge meg til. Har mic Psn: Beercules_93 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Er selv lvl 26 Det er ikke noe problem å spille med folk som er mye høyere eller lavere i lvl. Spillet skalerer seg delvis. Blir å spille mye fram til torsdag.... Da kommer fruen og ungen hjem igjen :lol Add meg LordShaft_V Hvordan har du klart å bli 26 så raskt? Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Psn: Nisirius Nystarta char på ps3 atm, flytter over på ps4 så fort en jeg spiller/skal spille med får sin i hus Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Er selv lvl 26 Det er ikke noe problem å spille med folk som er mye høyere eller lavere i lvl. Spillet skalerer seg delvis. Blir å spille mye fram til torsdag.... Da kommer fruen og ungen hjem igjen :lol Add meg LordShaft_V Hvordan har du klart å bli 26 så raskt? Lvl 20 tar 7-8 timer da, og få light til 26 tar ikke lange tiden må kanskje være litt luck med gear men Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Lvl 20 tar 7-8 timer da, og få light til 26 tar ikke lange tiden må kanskje være litt luck med gear men Ok, men hvordan har du fått gearet? Har du grinda på Patrol, tatt en haug med Crucible eller kjørt Strike playlists for eksempel? Jeg er selv blitt 20 og fått hele 8 Light av random drops, men er usikker på beste veien videre.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Lvl 20 tar 7-8 timer da, og få light til 26 tar ikke lange tiden må kanskje være litt luck med gear men Ok, men hvordan har du fått gearet? Har du grinda på Patrol, tatt en haug med Crucible eller kjørt Strike playlists for eksempel?Jeg er selv blitt 20 og fått hele 8 Light av random drops, men er usikker på beste veien videre.. Du må spille crucible for marks og rep, også får du random gear loot etter hver runde. Fokuserer du på pve blir det å farme rep for å gjøre patrol missions og bounties + strike playlists for marks og rep Marks og rep brukes til å kjøpe legendary gear Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Takk for svar. Fikk hjelm og chest, begge med +8 light samt en Legendary sniperrifle på to strike playlists. Bare å fortsette i samme takta da Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Takk for svar. Fikk hjelm og chest, begge med +8 light samt en Legendary sniperrifle på to strike playlists. Bare å fortsette i samme takta da Heldig du! Har ikke fått en eneste legendary enda :/ Når man oppgradere gearet får man også litt ekstra light forresten Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Sniperen er sweet, heter "The Chosen" og gjør bra damage, 248/300 (men det er jo vanlig). Har lite impact så denne er mer for Crowd control på avstand. Håper at fire oppgraderinger på damage gjør litt med den saken. Visste ikke at light økte med oppgraderingen, så takk for tips Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Weeb91 Spiller litt av og til, men har ingen å spille med, så da er det ganske tamt Driver fortsatt å setter meg inn i spillet, er kun lvl 6 enda (warlock) Lenke til kommentar
mrDennis Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 PSN: mr_Dennis Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Sonickon, har ikke mic på ps4, men bruker skype via pcen.. har en level 9, 15 og en 19 Endret 17. september 2014 av Sonickon Lenke til kommentar
TurboMonk Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Begynte nettopp på spillet idag, bare og legge meg til vis noen av dere vil spille, blir ikke så veldig mye spilling på meg for tiden, et par dager i uken. PSN: TurboMonk600 Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Hei! Er level15 men er noob, bare hatt ps4 i noen dager. SKal spille fra kl 2000 i dag (ps4) og utover kvelden Har lyst til å være med på "fireteam" og gjøre ting sammen i storymode, men har ikke helt skjønt åssen man får til det. Har sett det dukker opp folk på singleplayer brettene men de forsvinner jo når det kommer "respawn restricted" på slutten. Er bare på level 7 i story mode eller noe, så har en del kratigere level pga pvp spill. Jeg heter RingomUSA på PSN Blir gjerne med i dag, så bare inviter meg! EDIT: Fant denne her nå og det var jo oppklarende. http://www.gamefaqs.com/boards/995873-destiny/70054526 Endret 17. september 2014 av Ringom Lenke til kommentar
daftwager Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 PSN: alexworren Spelar på ps3. er gjerne med på weekly heroic. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Bare å legge meg til og, lvl 14 akkurat nå. PSN: unik42 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Alltid kjekt å spille med folk! Add meg om dere har lyst folkens! skal spille i kveld Er Level 16 ps4: new77era Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå