AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har datet en dame en stund nå og ting har vært litt opp og ned noe som gjør meg litt usikker. Vi har hatt det fantastisk i rundt 2 uker, men de siste dagene har jeg fått en skikkelig dårlig magefølelse. Jeg lurer litt på hvor vi står ettersom vi har oppført oss som kjærester uten å ha definert oss som det. Jeg har prøvd å ta det opp ansikt til ansikt, men det bare knyter seg helt og det føles helt unaturlig. Ville det vært dumt av meg og ta det opp på sms? Anonymous poster hash: e735e...0ea Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja. Det er ikke vanskelig å ta det opp. Du kan for eksempel spørre henne om det er på tide at dere endrer status på facebook. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Nei, det er ikke noe problem å ta det på meldinger som regel. Men har du aldri tatt noe initiativ først eller sendt noen meldinger til ham før, så tviler jeg på han venter (på) at du skal begynne nå plutselig. Og det er jo naturlig, men din situasjon er jo helt sikkert ikke slik vel. Den er kanskje stikk motsatt? Endret 13. september 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 du har holdt på i 2 uker og vil bli kjærester allerede? ikke rart hun trekker seg unna. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ikke spør om noe, bare si hva du ønsker. Så hvis hun ønsker det samme er det jo gull, hvis ikke er det... vel ikke gull i alle fall. Ikke noe vits å gå rundt og ha en småkjip følelse når det er så lett å bli kvitt den. 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Hun er nok interessert. Endret 15. september 2014 av heartlife Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har datet en dame en stund nå og ting har vært litt opp og ned noe som gjør meg litt usikker. Vi har hatt det fantastisk i rundt 2 uker, men de siste dagene har jeg fått en skikkelig dårlig magefølelse. Jeg lurer litt på hvor vi står ettersom vi har oppført oss som kjærester uten å ha definert oss som det. Jeg har prøvd å ta det opp ansikt til ansikt, men det bare knyter seg helt og det føles helt unaturlig. Ville det vært dumt av meg og ta det opp på sms? Anonymous poster hash: e735e...0ea Jeg har et sånnt dateforhold, men jeg som dame går ikke rundt å oppfører meg som kjærester gjør med en jeg ikke vil være i forhold med. Men får inntrykk at mennene gjør. Jeg er i samme situasjon som deg... Tør ikke spørre daten min om han vil være i forhold med meg. Men jeg føler at det blir galt for meg å spørre, for han gir et useriøst inntrykk. Jeg tror at han kun vil ha sex, for nå har han aldri tid til å tilbringe tid med meg utenom i sengen, og derfor så har jeg bestemt meg for å trekke meg unna, og la han vise mer hvis han er interessert. Men du er mann... så jeg vil si: Damer er som regel interessert i mer hvis de oppfører seg som kjæresten din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Ble dumpa, hun var ikke klar for å forplikte seg og var usikker på om vi passet så godt sammen til tross for at hun mente det grunnleggene stemte. At vi hadde det fint sammen, hun følte tiltrekning, så på meg som en stabil kar med gode fremtidsutsikter. Anonymous poster hash: e735e...0ea Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ikke spennende nok, og for clingy. Med andre ord? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Clingy kan nok stemme, tipper hun enten ikke fikk de riktige følelsene for meg eller at hun faktisk mente det hun sa. Blir egentlig bare spekulasjoner. Anonymous poster hash: e735e...0ea Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Irrelevant uansett. Gratulerer med at du fant det ut fort i stedet for om to år da =) . Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Joda, viktig og få frem det positive. Nå er følelsene mine heldigvis ikke såååå sterke så jeg overlever selv om det i perioder føles ganske dritt. Hun vil være venner, men jeg har sagt at jeg ihvertfall trenger tid, så får jeg se hva jeg vil når alle følelser er helt døde. Vi har vært gode venner i over 5 år før dette skjedde, så tar det litt med i betraktning når det gjelder å holde på henne som venn. Anonymous poster hash: e735e...0ea Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er greit å finne ut hva begge vil eller tenker da, trenger ikke nødvendigvis være clingy av den grunn. Hadde hun følt det samme så hadde hun vel blitt glad. Greit å finne ut av det raskt da, selv om det sikkert var kjedelig også. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Ja, kommer ikke som noe sjokk da hun har sagt hun har vært usikker hele veien. Men samtidig har måten hun har oppført seg ovenfor meg på ført til at jeg trodde ting skulle ordne seg. Hun har gitt inntrykk av at hun vil være mye med meg og har tatt mye insiativ. Uansett føler jeg ting går greit nå, føler ikke så mye bortsett fra at jeg savner å være med henne. Det er kjedelig fordi jeg vet det blir lenge til jeg møter noen som er så pen kombinert med en så bra personlighet. Er ganske forsiktig når det kommer til jenter, så tar sjeldent insiativ selv. Anonymous poster hash: e735e...0ea Edit: flettet dobbeltpost fra samme anonymbruker. Endret 16. september 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå