V. Haugen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Netflix er blant selskapene som aksjonerer for å redde Internett.I morgen blir du sendt tilbake til Internett-steinalderen Endret 9. september 2014 av V. Haugen Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 9. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2014 Gratulerer med det mest irriterende interessante artikkelbilde på lenge: Når det er sagt så blir det spennende å se hvordan aksjonen går. Virkemidler som dette må nok til for å få vanlige folk til å bry seg. 11 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Gratulerer med det mest irriterende interessante artikkelbilde på lenge: Når det er sagt så blir det spennende å se hvordan aksjonen går. Virkemidler som dette må nok til for å få vanlige folk til å bry seg. Hei, Runar! Det så _veldig_ irriterende ut, ja! Hvor ser du artikkelen i det formatet? - Niklas Endret 9. september 2014 av Niklasp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Forumet. Får det jeg også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hei, Runar! Det så _veldig_ irriterende ut, ja! Hvor ser du artikkelen i det formatet? - Niklas Det er en av de fire artiklene jeg ser på toppen av forumet (jeg bruker Diskusjon.no Dynamisk hvis det har noe å si). Her er direktelinken til bildet som blinker: http://img.gfx.no/1440/1440321/spin1.60x40!.gif Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Jeg får samme bilde på forsiden til Hardware.no, og jeg surfer det store nettet med Chrome. Endret 9. september 2014 av ondskapen 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Får det samme selv når jeg sendte linken på facebook Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ser helt sweet ut her, med chrome... Merkelig. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg får samme bilde på forsiden til Hardware.no, og jeg surfer det store nettet med Chrome. Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! Uansett, takk for kjemperaske tilbakemeldinger fra alle sammen! - Niklas 6 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja nå ser jeg, på den lille visningen er det fucked som de sier over. I hovedartikkelen er det fint, var det jeg trodde det gikk i. My bad. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! Jeg har en løsning som fikser problemet på en veldig elegant måte: Unngå bruk av forstyrrende elementer som bevegelige bilder der det ikke er nødvendig! 2 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! Jeg har en løsning som fikser problemet på en veldig elegant måte: Unngå bruk av forstyrrende elementer som bevegelige bilder der det ikke er nødvendig! Du har et godt poeng. Vi prøvde å være litt kreative ved å bruke lasteanimasjonen som et universalt symbol på "tregt nett". Det er selvfølgelig uheldig at det ikke vises korrekt over alt, og ikke noe vi hadde regnet med. - Niklas 7 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg liker idéen veldig godt! Hadde bare ikke det lille artikkelbildet blinket hadde det ikke vært noe problem 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 artikkelbildet funker helt fint for meg, og jeg bruker Opera. på mobilen i pc side modus er det eneste tingen at det er ett enkelt bilde hele tiden, som egentlig ikke er så stort problem i det hele tatt, og kan faktisk være en god ting, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det fungerer fint for meg i Opera. Uansett så er denne aksjonen svært positiv! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja syns Netflix skal støtte et DRM fritt internett å, men det skjer nok neppe forbanna møkkabedrift. Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Internett er så viktig at staten må holde seg langt unna det. (Hvis de ikke kan lage smør, forventer dere virkelig at de kan lage fiber?) 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Animasjonen som brukes er jo: http://img.gfx.no/1440/1440321/spin1.222x125c.gifHadde det ikke vært bedre å brukt den offisielle "loader"-animasjonen https://www.battleforthenet.com/images/change_avatar/avatar-white-red.giffra https://www.battleforthenet.com/sept10th/ Forresten Endret 9. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Gratisreklame for battle.net 1 Lenke til kommentar
temmor Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 SAS har køyrt same kampanjen heile veka..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg