Slevin_Kelevra Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hei! Siden Januar har jeg lagt om livsstilen min, og har begynt en mye mer aktiv livsstil enn før. Jeg prøvde rundt nyttår å innom en sportsbutikk å spørre om de hadde ski til meg, noe ho dama i butikken sa at "Nei, til så tunge mennesker så klarer ikke jeg å skaffe ski til..". Slukøret gikk jeg ut av butikken og forbannet meg på at jeg aldri mer skulle gå inn i en sportsbutikk og spørre etter ski igjen og få et slikt svar.. Det var nedverdigende og ugreit! :/ Jeg har i ettertid snakket med noen som har greie på ski og de ble nesten forbanna når de hørte hva slags svar jeg hadde fått.. Men nok om det!Cluet er at jeg i mange år har ønsket å gå på ski, men fysisk form og latskap har gjort at dette ikke har blitt noe av. Siden januar har jeg gått ned 65kg i kroppsmasse og er i mitt livs beste form for tiden. Jeg gleder meg som en unge til å få kommet meg ut på ski! Så, tørre fakta..:Høyde 193cm Vekt 135kg Skostørrelse 46 med brede sko, 47 med normal bredde på skoene.. Skiene kommer stort sett til å bli brukt i oppkjørte løyper, men ønsker gjerne å kunne bruke de til litt annet enn oppkjørte diagonalspor, altså å dra innover snøscooter-spor for å komme meg inn på fjellet. Det er DET jeg virkelig ønsker..!Så, tips om merker, modeller, størrelser, smørefrie/smøreski +++Alle tips, råd og lenker tas imot med takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå