""" Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Di Maria har vært milevis bedre enn nestemann utpå der. Deilig spiller, ekkel fyr. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fy faen, QPR suger pikk. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) LOL til Utd-fansen som synger "Are you Gerrard in disguise", "you scouse bastard" og mere om den samme mann etter at Dowd skle og falt. Endret 14. september 2014 av Solaar 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fascinerende å se hvor glade dere blir over å vinne mot QPR som antageligvis blir å rykke ned i år. Istad skulle vi gi opp om vi tapte. Nå skal vi ikke bli glade når vi vinner? Du er en rar en. 7 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 LOL til Utd-fansen som synger "Are you Gerrard in disguise" og mere om den samme mann etter at Dowd skle og falt. HHahaha Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Herrera BB for min del. Rett foran Rafael. Mye bra samarbeid på høyrekanten der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fascinerende å se hvor glade dere blir over å vinne mot QPR som antageligvis blir å rykke ned i år. Lol. Nei, vi gidder ikke juble for scoringer siden det bare er QPR Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 2 mål av Falcao mot slutten av kampen, så er vi der. Trodde før kampstart at vi skulle score mange mål i dag, men det startet litt trådt. Ja, vi hadde banespillet, men det scores ikke mål selv om vi er flinke til å holde ballen i laget på motstanders halvdel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Håper på Falcao tidlig i 2. Kan bli morsomt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fascinerende å se hvor glade dere blir over å vinne mot QPR som antageligvis blir å rykke ned i år. Lol. Nei, vi gidder ikke juble for scoringer siden det bare er QPR La nå fjotten holde på. Det er enklere å skjønne at han er en idiot enn å skjønne hva som gikk galt under Moyes. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 @Andrax: Må får du logge av her. Du sier det ene først, for så å klage for det andre etterpå. Det kom mye tull fra deg i dag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hva er det Rojo egentlig prøver på på frisparkmålet til DiMaria? Dukker han eller prøver han (fryktelig dårlig) å heade ballen? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Faen så deilig å se vilje og kreativitet på banen igjen. Digg kamp, så langt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det må være litt slitsomt å spille med DiMaria. Han setter jo fart HELE tiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Egentlig litt greit at Valencia fortsatt er i klubben. For da kan han hjelpe Herrera med det eneste han mangler...... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fortsetter Di Maria på denne måten så har vi fått mannen på salg Må si at jeg liker Blind - Herrea på midten, mye løpskraft som vi har manglet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 GIMME FALCAOOOOOOO Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dårlig motstand, men jeg liker hva jeg har sett av United sålangt. Helt annet fotballag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har hatt vanvittig store forventninger til Blind og jeg syns han har gjort det bra til nå. Litt juling har han fått, men hvis han kan legge på seg noen kg med muskler til, så håper jeg han kan bli det lille beistet jeg håper på Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Fascinerende å se hvor glade dere blir over å vinne mot QPR som antageligvis blir å rykke ned i år. Lol. Nei, vi gidder ikke juble for scoringer siden det bare er QPR La nå fjotten holde på. Det er enklere å skjønne at han er en idiot enn å skjønne hva som gikk galt under Moyes. Fjott? Idiot? Way to go mtp å heve nivået... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå