Hansoen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Hva synes vi om Blind som midtbaneanker? Synes han funka bra. Trenger litt mer muskler, men var både pasningsikker, og arbeidsom. Endret 14. september 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 På vg står det at Di Maria forsøkte skudd... Mulig det, men jeg synes det så ut som en pasning jeg da. Han prøvde å skyte, uten tvil. Nei. Soleklar pasning. Bare fordi du ikke evner å skyte en pasning selv betyr ikke at andre folk ikke klarer det. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 På vg står det at Di Maria forsøkte skudd... Mulig det, men jeg synes det så ut som en pasning jeg da. Han prøvde å skyte, uten tvil. Nei. Soleklar pasning. Bare fordi du ikke evner å skyte en pasning selv betyr ikke at andre folk ikke klarer det. Det var garantert et sleivspark. Det er forskjell på når Theirry Henry bommer på ballen med vilje for å lure motstanderen og det der. Jeg har sett lenge nok på fotball til å vite når noen prøver å skyte og når noen prøver å sende pasning. Du tar feil. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Hmm... tok meg tid til å se det for første gang på reprise nå. Var nok en pasning han prøvde på ja. Trodde han var mye nærmere målet enn det han var. Ville vært litt rart om han prøvde å skyte fra den avstanden og vinkelen med en spiller rett forran seg. Endret 14. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Han hadde heller ikke brukt innsiden av venstrefoten der. Spesielt ikke siden han er så god med yttersiden at det kompenserer for hvor lite han bruker høyrefoten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Wow. Så jævlig god stemning. Ekstremt trøtt nå, skriver minirapport i morgen. Eneste jeg sier nå er: angel di Maria. You fuckin beauty. Verd billettprisen, tog, fly, hotell, alt. Good night! 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå