Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Premier League 14/09-2014 - 17:00 Old Trafford TV2 Sport Premium Endret 9. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 6-0 Falcao hattrick. Di Maria hattrick Realistisk: 3-0 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Håper å få se Falcao, di Maria, Rojo, Blind og Herrera i dag! realsitisk? nei.. Synd med skaden til Jones, blir han frisk til kampen? viss ikkje håpar eg på Evans, om han presterar som han bør, og ikkje som han har gjort i det siste. Ønsket XI: DDG Rafael - Jones- Rojo - Shaw Herrera - Blind Maria - Rooney - Januzaj Falcao Benk: Lindegaard; Blackett, Valencia; Fellaini, Mata; RvP, Wilson Det er vel lite sannsynlig at vi får se 4-2-3-1, men viss det blir 3-5-2, så håper jeg på; DDG Evans - Blackett - Rojo Rafael - Herrera - di Maria - Shaw Rooney Rvp - Falcao Tenker at det ikke blir nødvendig med def. midt mot QPR. Det bør i hvertfall ikke være det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Satser på at fadesen forsetter en stund til, uavgjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Må vell vinne her? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja. Det må vi. Ellers blir jeg ganske sur. Billetten var ikke billig! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Spent på å se Falcao i PL.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Forventer ingen pangstart for Falcao. Tror han må finne formen igjen etter skadefraværet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Tipper 4-0. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 QPR suger. Denne bør dere vinne, men man vet jo aldri med United nå til dags. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Håper det er god stemning på OT. Hørtes ut som det var det på TV ihvertfall under Swansea kampen. Sitter kanskje ikke i mest stemningsfull delen av stadion da http://www.executiveclub.manutd.com/Hospitality%20Options/Suites%20Dining%20Inclusive/Manchester%20Suite%20VIP.aspx Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Håper LvG tar til vettet og legger vekk 3-5-2 som ikke har fungert i det hele tatt, og kjører på med en skikkelig formasjon isteden. Har ikke råd til å gamble mer nå. De Gea Rafael - Blackett - Rojo - Shaw Herrera - Blind Di Maria - Rooney - Januzaj Falcao Taper vi denne kampen her med dette laget + Mata og RvP som innbyttere så er det faktisk bare å legge seg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Håper LvG tar til vettet og legger vekk 3-5-2 som ikke har fungert i det hele tatt, og kjører på med en skikkelig formasjon isteden. Har ikke råd til å gamble mer nå. De Gea Rafael - Blackett - Rojo - Shaw Herrera - Blind Di Maria - Rooney - Januzaj Falcao Taper vi denne kampen her med dette laget + Mata og RvP som innbyttere så er det faktisk bare å legge seg. Jeg tror at 3-5-2 kan bli en god joker, og kan bli bra når den sitter, men foreløpig; -legg den vekk, vi trenger å vinne fotballkamper. Helt enig i dette laget, det er vår sterkeste starting XI slik jeg ser det. Nei, det er aldri bare å legge seg for Manchester United-supportere! Young er forresten skadet, så han blir ikke å se i morgen. Selv om det er tirst, så skal jeg innrømme at jeg ble litt lettet da jeg så det også... Håper han hever seg, og spiller slik han gjorde på turneen, samt at han begynner å passere folk. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Kunne godt tenkt meg å sett RvP på venstrekanten, han spilte vel originalt der før han ble omskolert til spiss for årevis siden? f.eks Di Maria - Rooney - Van Persie Falcao Endret 12. september 2014 av Apox Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tog til Manchester nå! come on you devils! Take me Home United Road! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Finnes det en app for android eller en hjemmeside(mobil vennlig) hvor man enkelt kan sette opp sine egne line-ups ala dette: De appene/hjemmesidene jeg finner må jeg skrive inn alle navnene på spillerne selv, er det ingen som har feks alle spillerne i en database, så om man velger Man Utd så kommer alle spillerne automatisk opp? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 13 i odds på QPR. Gogogo! United taper 0-1 eller 1-2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 United vinner - stort. 4-0 eller mer! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 0-1 Mål av Rio Ferdinand. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Trenger sårt en seier i dag, alt annet er ikke godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå