Espen Jansen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Sunset Overdrive er en fargerik, tempofylt og kaotisk variant.SNIKTITT: Sunset Overdrive Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Virker som et perfekt spill for narsistisk og nihilistisk ungdom, meningsløs vold og hærverk rettferdigjort som en kamp mot kapitalistisk forbruker kultur som har ødelagt samfunnet.Selve hovedfiguren er veldig spesiell mishmash av emo, punk og androgynitet. Men som jeg forstod reviewen kan en heldigvis lage avataren som en vil. Endret 9. september 2014 av Gunman1986 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 For å svare på overskriften. Nei. 1 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Virker som et perfekt spill for narsistisk og nihilistisk ungdom, meningsløs vold og hærverk rettferdigjort som en kamp mot kapitalistisk forbruker kultur som har ødelagt samfunnet. Selve hovedfiguren er veldig spesiell mishmash av emo, punk og androgynitet. Men som jeg forstod reviewen kan en heldigvis lage avataren som en vil. Heiheieiei. Du slenger ut såpass med uttrykk her at jeg krever minst en uke for å komme med et skikkelig tilsvar. Selvfølgelig, for å kjøpe tid kan jeg peke på flere skrivefeil. Men heldigvis kan jeg lage avataren som jeg vil. * redigert pga skrivefeil Endret 9. september 2014 av rosetta stoned Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 For å svare på overskriften. Nei. Agree. Tar heller flere gråtunge Metro spill enn spill som ser ut som det "kanskje" vil få 6-7/10 i score i snitt og vil bli fort kjedelig. Ville heller likt å sedd at de kom med ett nytt resistance spill til PS4. Gjerne at de satser på Single Player pluss Coop, men dropper multiplayern. Har nokk TDM spill allerede. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Synd det er kun på xbone, ett slikt spill som krever raske kontroller og høy framerate hadde vært bedre egnet til andre plattformer. AtW Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Skeptisk fordi studioet ikke har laget i mine øyne noen gode spill. Med unntak av 1 Resistance spill som var halv-godt. Ratchet & Clank falt jeg aldri for. Men, spillet kan bli godt fordi det er en sjanger jeg liker. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Virker som et perfekt spill for narsistisk og nihilistisk ungdom, meningsløs vold og hærverk rettferdigjort som en kamp mot kapitalistisk forbruker kultur som har ødelagt samfunnet. Selve hovedfiguren er veldig spesiell mishmash av emo, punk og androgynitet. Men som jeg forstod reviewen kan en heldigvis lage avataren som en vil. Heiheieiei. Du slenger ut såpass med uttrykk her at jeg krever minst en uke for å komme med et skikkelig tilsvar. Selvfølgelig, for å kjøpe tid kan jeg peke på flere skrivefeil. Men heldigvis kan jeg lage avataren som jeg vil. * redigert pga skrivefeil waddafakka man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå