Gå til innhold

Komplett og angrerett

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid pleier komplett vanligvis å bruke fra bruk av angreretten er godkjent, dvs. dem har fått inn produktet, testet det og gitt tilbakemelding om at pengene skal overføres, til komplett faktisk overfører pengene til min konto? Har fått brev i posten fra dem for en uke siden hvor det stod at pengene skulle overføres til konto, men har ikke fått noe penger. Bare lurte på hva som var vanlig praksis før jeg begynner å ringe og klage til komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv fikke jeg pengene inn på konto dagen før jeg fikk kredittnotaen i posten

hmmm, noen andre som kan bekrefte dette? Tviler på at komplett prøver å snylte meg for pengene, men det kan jo ha skjedd noe med krediteringssystemet deres som gjør at pengene har blitt borte på veien. Tar uansett en telefon til folket der i morgen dersom jeg ikke får pengene i kveld tror jeg.

Lenke til kommentar

Det går nok mer en 1 uke fra det er godkjent til du får pengene, bankene bruker lang tid for å overføre penger og det er nok noe enn må leve med, bankene kan i verste fall bruke 7-14 dager på å overføre penger når feks komplett har sendt pengene, men på den andre siden kan det være komlett som også bruker litt tid på å behandle overføringene og det er no helt greit det.... :)

rscue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...