enden Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 sliter med win update. Har nettopp satt inn den nye 160GB disken og lagt inn windoze. Da kan det være greit å laste ned oppdateringer, men jeg får kun feil under selve søket. Noen av dere som kan søke etter oppdateringer og se om det går? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 nei, ingenting funker vel bedre eller like godt som snus vel??? Snus er best! btw, så funker wupdate her... Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hrmf. Hva skal jeg finne på da? Har sp1 på disk, men det kunne vært en fordel med nye oppdateringer... Klarte uansett å formatere os partisjonen til 2GB (savner imbarresed smileyen nå) så jeg kjører opp på nytt. Får håpe det order seg da... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 sliter med win update. Har nettopp satt inn den nye 160GB disken og lagt inn windoze.Da kan det være greit å laste ned oppdateringer, men jeg får kun feil under selve søket. Noen av dere som kan søke etter oppdateringer og se om det går? Kikk her Det finnes mange feilkilder og de fleste nevnes i KB hos MS Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Takk for linken, men det løste seg med reinstall. Nå har jeg litt bedre plass på os partisjonen og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå