FotografIna Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 MoniCa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Lokkedue for sommerfugler - eller hur? Kunne tenkt meg å fått full skarphet nede i front også da det uskarpe lett trekker ufortjent oppmerksomhet vekk far selve essensen i bildet. Jeg prøver å huske å ta med litt mer i front enn jeg har bruk for for da kan jeg kutte vekk det uskarpe man gjerne får der og få full skarphet i front også. Det uskarpe hører stort sett bakgrunnen til sa de gamle fotografer. men dette er iferd med å endre seg hvilket jeg synes er litt negativt for fotografiet. Men innrømmer gjerne at jeg rett som det er glemmer mitt eget forsett. Eller OK komp med god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Nevner at jeg antagelig ville lagt det i et noe mørkere leie med mer kontrast hvilket du jo kan prøve hvis du føler for det. Et kutt rett i underkant av sommerfugl nr. 4 ovenfra funker faktisk også. Hva med en svarthvit versjon som har blitt så populært nå? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg