Joachim_F Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dette spørsmålet stiller utviklerne av sjangerblandingen Cosmonautica.Hva om Elite og The Sims fikk en baby? Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Space rangers med større skip og besetning? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Så jo litt interessant ut. Jeg fikk ikke en helt klar forståelse av hvordan man for eksempel agerte i kamp. Er det noe sikting av spiller eller gjør spillet det selv? Hvilke taktikker er det mulig å benytte? Kan et mobilt skip utmanøvrere og skyte i filler et mer heftig skip? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke ulikt kommende Galactic Princess. https://www.youtube.com/watch?v=2A5rT8C3O-0 Lenke til kommentar
MrBigD91 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Faster Than Light (FTL) bare 3D? 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Takk for at dere gjorde meg oppmerksom på dette spillet! Ser skikkelig tøft ut. Jeg elsker FTL, men jeg synes at det manglet noe. Blant annet "persistence". Dette spillet ser ut til å ha det. Gleder meg! Jeg fikk ikke en helt klar forståelse av hvordan man for eksempel agerte i kamp. Kanskje denne videoen hjelper deg litt mer: Endret 10. september 2014 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hmm. Jeg skummet over videoen, fant ikke noe. Skal sette meg ned en dag jeg har tid for å se gjennom den. Takk for tips, Hr. Jenssen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Nei, han driver ikke egentlig med combat selv i videoen, men du får noen små hint til hvordan det vil fungere. F.eks. velger du de forskjellige rollene mannskapet ditt skal ha, og det gjøres forskjell mellom "vanlig reise" og kamp. F.eks. kan du ha en vitenskapsmann ombord som forsker på ting og tang, men når det går til kamp, er rollen hans skytter (om du ønsker det). Jeg er ikke 100% sikker, men jeg går ut fra at combat er en mer sånn stats-basert greie, hvor du egentlig ikke gjør så mye faktisk selv under kampen (annet enn eventuelt ett og annet enkelt tastetrykk for å unngå fiendtlige prosjektiler eller andre ting, litt som i nyeste XCOM), hvor du er mer en tilskuer og hvorvidt du vinner slaget eller ei, baserer seg på hvor effektive mannskapet ditt er til å gjøre det de skal gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå