Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Gull-versjonen fristet ikke så veldig da. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det jeg ikke skjønte var om at fks hvis jeg hadde "sport edition" kan jeg da bruke en "strap" fra en annen modell. Eller er jeg nødt til å bruke de farge sprakende strapsene som de visste med sport utgaven Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet. 2 klokkemodeller. Ellers bare S4 og Note 3 ifjor. S5, Note 4 og Note Edge i år. I tillegg til noen "modifiserte" modeller slik som Active. Er vel disse? Neo er vel en sånn billigere modell? Og Gear Fit kan vel nesten ikke kalles en klokke. De lanserte jo Note 3 Neo en tid etter Note 3. Fint for folk som ikke trenger det aller beste og dyreste. Endret 9. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) lol 18 carat gull, bling bling bling 3 utgaver og 2 størrelser Var det ja. Endret 9. september 2014 av PerOpusen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Gull-versjonen fristet ikke så veldig da. Nei, den var ikke fin. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 mer glorete å klumpete klokke skal du lete lenge etter, eller egentlig ikke, alle androidklokkene er like stygge, minst Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet. 2 klokkemodeller. Ellers bare S4 og Note 3 ifjor. S5, Note 4 og Note Edge i år. I tillegg til noen "modifiserte" modeller slik som Active. Er vel disse? Neo er vel en sånn billigere modell? Og Gear Fit kan vel nesten ikke kalles en klokke. De lanserte jo Note 3 Neo en tid etter Note 3. Fint for folk som ikke trenger det aller beste og dyreste. Jeg aner i grunn ikke. Kan ikke si jeg har vært fristet av Samsung sine tilskudd av slike klokker. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bra: Endelig lansert større skjerm Negativt: samme kjedelige organisering av apps også på 5,5 tommeren Det som vel kanskje er merkelig er at de har begynt å rote litt med navn, iphone 6 plus er ganske begredelig, og Retina HD ? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 mer glorete å klumpete klokke skal du lete lenge etter, eller egentlig ikke, alle androidklokkene er like stygge, minst Say that again? 2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hardcore nerdegreier med de planetene. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 er det bare meg eller ser det jævlig vanskelig å velge apps fra den homescreen på den klokka hvis du har store fingre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg aner i grunn ikke. Kan ikke si jeg har vært fristet av Samsung sine tilskudd av slike klokker. Har ikke vært veldig fristet i noen smartklokker. Selv ikke Sony sine som kanskje er de beste på markedet. Forbedringspotensiale er stort, men teknologien er visst ikke helt der ennå. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Må helt ærlig si det ser ut som Apple Watch har en ganske så mye sterke prossessor! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 lol smileys til det NYE NIVÅET, haha Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen kombinasjoner av klokke og reim ser faktisk helt greie ut, hvis du er typen som trenger slikt. Men jeg har ennå ikke fått med meg hvordan du kobler den til internett. Må du ha iPhone i umiddelbar nærhet? Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 er det bare meg eller ser det jævlig vanskelig å velge apps fra den homescreen på den klokka hvis du har store fingre. så ut som dehadde veldig små apps på en allerede liten skjerm. må ha veldig små fingre så det ut som eller bruke pekepenn Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen kombinasjoner av klokke og reim ser faktisk helt greie ut, hvis du er typen som trenger slikt. Men jeg har ennå ikke fått med meg hvordan du kobler den til internett. Må du ha iPhone i umiddelbar nærhet? Lurte på det samme, de har ikke sagt noe om det. Må du ha en tlf, lte(simkort), wifi? osv osv Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 http://www.theonion.com/articles/features-of-the-new-apple-watch,36890/?utm_source=Facebook&utm_medium=SocialMarketing&utm_campaign=LinkPreview:1:Default&recirc=productivity 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det viktigste med hele greia er hvordan batteritiden blir. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det viktigste med hele greia er hvordan batteritiden blir. Jeg har trua på at Apple faktisk står seg her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå