Gå til innhold

Live fra kl 19: Vi følger Apples iPhone 6-lansering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet.

2 klokkemodeller. Ellers bare S4 og Note 3 ifjor. S5, Note 4 og Note Edge i år. I tillegg til noen "modifiserte" modeller slik som Active.

Er vel disse?

galaxy-gear-vs-gear-2-vs-gear-2-neo-vs-g

Neo er vel en sånn billigere modell? Og Gear Fit kan vel nesten ikke kalles en klokke. De lanserte jo Note 3 Neo en tid etter Note 3. Fint for folk som ikke trenger det aller beste og dyreste.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet.

2 klokkemodeller. Ellers bare S4 og Note 3 ifjor. S5, Note 4 og Note Edge i år. I tillegg til noen "modifiserte" modeller slik som Active.

Er vel disse?

galaxy-gear-vs-gear-2-vs-gear-2-neo-vs-g

Neo er vel en sånn billigere modell? Og Gear Fit kan vel nesten ikke kalles en klokke. De lanserte jo Note 3 Neo en tid etter Note 3. Fint for folk som ikke trenger det aller beste og dyreste.

Jeg aner i grunn ikke. Kan ikke si jeg har vært fristet av Samsung sine tilskudd av slike klokker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Bra: Endelig lansert større skjerm

Negativt: samme kjedelige organisering av apps også på 5,5 tommeren

Det som vel kanskje er merkelig er at de har begynt å rote litt med navn, iphone 6 plus er ganske begredelig, og Retina HD ?

Lenke til kommentar

Noen kombinasjoner av klokke og reim ser faktisk helt greie ut, hvis du er typen som trenger slikt.

Men jeg har ennå ikke fått med meg hvordan du kobler den til internett. Må du ha iPhone i umiddelbar nærhet?

Lurte på det samme, de har ikke sagt noe om det. Må du ha en tlf, lte(simkort), wifi? osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...