Kruskakli Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Trodde først det var den nye Kazam mobilen de snakket om :-) Samma spec's. Tror de sliter med å få nye eplekunder, med midre noen lar seg lure av Apple pay. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Haha, nei mobilen vet vi jo kommer til å koste 5000+ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Hvor ofte må den klokka lades? Jeg har nok enheter som må lades... Laptop, mobil, 2 nettbrett....... Endret 9. september 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Nå Samsung, finn fram notatboka Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet. Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet. Endret 9. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nå Samsung, finn fram notatboka Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet. Batteritiden er elendig på smartklokker varer jo ikke en dag visst nok. For meg forstår jeg ikke poenget med smartklokker skal jeg være ærlig Enig. Smartmobiler har jo erstattet "alt". Er jo også bare rart å sitte på bussen og holde armen inntil munnen og snakke til klokken... Selvfølgelig er det kult å ha en klokke med smartmobil-funksjoner, men ikke til en så høy pris. Ikke verdt det. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Nå Samsung, finn fram notatboka Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet. Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? hehe. Noen som forresten så alle de sensorene under klokka, var sånn 4 hull der, så det på videoen men fikk det ikke med meg. Den her Edit: var visst noe måle puls greier Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Klokken ser ikke ut, etter min mening. Hvis ikke det er noen ekstremt interessante spesifikasjoner ift bruk som treningsarmbånd har jeg en mistanke om at de har gått samme sti som Samsung valgte. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 OSet til klokken ser bra ut, men Moto 360 er penere imo. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) hmm var så klar til å hoppe på appletoget hvis klokka var nice men må innrømme at jeg ikke er veldig imponert. nå jeg en av de som virkelig har lyst på en smartklokka men har bare ikke sett noe som er skikkelig bra. hadde apple kommet med noe som var kult hadde jeg kjøpt den (og en apple mobil), er på tide å kaste min gamle s3 uansett. var virkelig klar til å prøve den andre leiren. var også litt skuffende med oppløsningenpå 4.7" telefonen Endret 9. september 2014 av sceeZer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 OSet til klokken ser bra ut, men Moto 360 er penere imo. Den blir vel totalslakta på alle fronter uten om utseende om dagen ? Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ha. Har hørt mye om at Apple kan design. Men den klokka de har lansert nå ser jo langt ifra bra ut. Og to mobiler som ser ut som en krysning mellom HTC M8 og Sony Z3 med Fisherprice operativsystem. 2 Lenke til kommentar
Venator Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er det bare meg eller har både sony og apple gått for samme style i år? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 OSet til klokken ser bra ut, men Moto 360 er penere imo. Den blir vel totalslakta på alle fronter uten om utseende om dagen ? Hehe ja, det er sant. Still though. Som sagt så ser OSet mye bedre ut enn Android Wear. Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skru på et hjul for å zoome? Haha ler. Virker som om Apple sliter med å finne på ting selv. Dette er jo bare kopi kopi kopi Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Der forsvant lufta ut av ballongen for min del. Vet ikke helt hva jeg forventet av ei smartklokke, men jeg synes ikke dette ser ut som et "må ha" produkt. Like greit, for jeg takler egentlig ikke å ha noe festet rundt håndleddet uansett Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet. 2 klokkemodeller. Ellers bare S4 og Note 3 ifjor. S5, Note 4 og Note Edge i år. I tillegg til noen "modifiserte" modeller slik som Active. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Bra å se at man ikke trenger noen krybbe eller noe for å lade. To størrelser også. Og 3 utgaver! Endret 9. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet. 2 klokkemodeller. Ellers bare S4 og Note 3 ifjor. S5, Note 4 og Note Edge i år. I tillegg til noen "modifiserte" modeller slik som Active. Er vel disse? 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) lol 18 carat gull, bling bling bling 3 utgaver og 2 størrelser Endret 9. september 2014 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg opplever bortfall av lyd og lagg på strategiske steder, og går glipp av mye info. Kan klokka bruke internett? WIFI? SIM-kort? Funker den bare sålenge du har en iPhone i umiddelbar nærhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå