Complexity Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Ikke at jeg forventa mye av de nye iPhone modellene, men at de skulle være så kjedelig hadde jeg ikke regnet med Men folk kjøper de vel fordet, å det vet apple. Ka du hadde forventa da? Vil veldig gjerne høre hva du trodde de skulle gjøre, så det ikke hadde blitt kjedelig. Forventet høyere skjermoppløsning, og støtte for filming i 4K f.eks. Som "alle" andre toppmodeller i dag har mulighet til. Endret 9. september 2014 av Complexity Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det er tragisk at Apple, et av verdens største firmaer, ikke klarer å holde en live stream uten store problemer.. Tror kanskje jeg har fått med meg en fjerdedel av livestreamen, og det var dubbet fra japansk.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Komisk at de lanserer større telefoner. Både Apple og deres tilhengere mente at iPhone har hatt den perfekte skjermstørrelsen og at noe større ville være for stort for hendene, men nå er det sikkert mange som løper til den største modellen. Gleder meg til å sitte med min Xperia Z3 og spørre iPhone-mafiaen hvorfor de har kjøpt en så stor og klumpete telefon Fixed Z2 enda her i gården.. Men ja, funker det og Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nå har de kommet til "One more thing"... Apple minner om Columbo... Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (Haha, klokken ser jo fullstendig fjollete ut.) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Lækker klokke. Genial på eksamener tenker jeg.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Ikke at jeg forventa mye av de nye iPhone modellene, men at de skulle være så kjedelig hadde jeg ikke regnet med Men folk kjøper de vel fordet, å det vet apple. Ka du hadde forventa da? Vil veldig gjerne høre hva du trodde de skulle gjøre, så det ikke hadde blitt kjedelig. Forventet høyere skjermoppløsning, og støtte for filming i 4K f.eks. Som "alle" andre toppmodeller i dag har mulighet til. Visste ikke at alle hadde større skjermoppløsning enn 1080p. Spesielt z3 compact, 1280x720. Filming i 4k, er jo kjempe bra på de telefonene med de sensorene uten OSS. Ihvertfall når alle rundt omkring har 4k skjermer og se de filmene på. Men da skjønner jeg hvorfor det var kjedelig. Takk. Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Ligner på en barneklokke It's a no-go om den ikke er rund Endret 9. september 2014 av Zunn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Nå Samsung, finn fram notatboka Endret 9. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hadde nå enda klokken bare vært rund, istedenfor firkantet. 1 Lenke til kommentar
HB999 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hva skjer med Safir glass? ble det noe av på disse modellene? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Den har skjerm. Selvsagt bør den være firkantet. Men jeg synes den likner noe Fisher-Price kunne laget. 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jøss, den klokka var stygg. Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kjempefin klokke, koster vel ikke mer enn 3k, gleder meg! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nå Samsung, finn fram notatboka Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet. Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Motorola vant absolutt klokkekrigen... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 uaktuelt om den koster over 1500kr Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nå Samsung, finn fram notatboka Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet. Batteritiden er elendig på smartklokker varer jo ikke en dag visst nok. For meg forstår jeg ikke poenget med smartklokker skal jeg være ærlig Lenke til kommentar
Baconlightning Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Apple slår ihvertfall verdensrekorder når det kommer til grådighet. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 uaktuelt om den koster over 1500kr Mobilen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå