henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Sykt fort det gikk med iphone, bare gått 45 min, og skal vel være 1 og en halv time, nå er det om NFC/payments/kredittkort etc Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Komisk at de lanserer større telefoner. Både Apple og deres tilhengere mente at iPhone har hatt den perfekte skjermstørrelsen og at noe større ville være for stort for hendene, men nå er det sikkert mange som løper til den største modellen. Gleder meg til å sitte med min Xperia Z2 og spørre iPhone-mafiaen hvorfor de har kjøpt en så stor og klumpete telefon Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Ifølge ryktene skal de vel lansere en klokke? De bruker vel den siste delen av foredraget på å fortelle oss hvorfor vi trenger den... Endret 9. september 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Apple pay virker usikkert. Ingen kode? Hvem som helst som har tlf min kan handle i vei? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bruker vel Touch ID? eller kode om du vil antar jeg Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ok. Høres sannsynlig ut. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Apple pay virker usikkert. Ingen kode? Hvem som helst som har tlf min kan handle i vei? Du bruker touch id, eller kode, samt at alt er kryptert etc. De sa det på pressekonferansen Ligger også hvordan designet var på den appen Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Apple pay virker usikkert. Ingen kode? Hvem som helst som har tlf min kan handle i vei? Du bruker touch id, eller kode, samt at alt er kryptert etc. De sa det på pressekonferansen Ligger også hvordan designet var på den appen Ok. Her faller feeden ut i ett sett så ikke lett å få med seg alt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke at jeg forventa mye av de nye iPhone modellene, men at de skulle være så kjedelig hadde jeg ikke regnet med Men folk kjøper de vel fordet, å det vet apple. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Komisk at de lanserer større telefoner. Både Apple og deres tilhengere mente at iPhone har hatt den perfekte skjermstørrelsen og at noe større ville være for stort for hendene, men nå er det sikkert mange som løper til den største modellen. Gleder meg til å sitte med min Xperia Z3 og spørre iPhone-mafiaen hvorfor de har kjøpt en så stor og klumpete telefon Fixed Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hmm, samarbeider med VISA og MasterCard? Kan det være at vi faktisk kan få brukt NFC til noe fornuftig i Norge? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Men kommer vel til Norge i 2020. Vet ikke hvordan det er med NFC betaling her i Norge, kontra USA. Ser aldri noe der jeg handler ihvertfall Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hmm, samarbeider med VISA og MasterCard? Kan det være at vi faktisk kan få brukt NFC til noe fornuftig i Norge? Men finnes det mye NFC terminaler i Norge da? Handler jeg på feil steder? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hmm, samarbeider med VISA og MasterCard? Kan det være at vi faktisk kan få brukt NFC til noe fornuftig i Norge? Lol. NFC-betaling har vært tilgjengelig i utlandet lenge. Ingenting som kommer til Norge før "alle andre" har fått det. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke at jeg forventa mye av de nye iPhone modellene, men at de skulle være så kjedelig hadde jeg ikke regnet med Men folk kjøper de vel fordet, å det vet apple. Ka du hadde forventa da? Vil veldig gjerne høre hva du trodde de skulle gjøre, så det ikke hadde blitt kjedelig. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Venter bare på at de skal anonsere at de tar 5-30% av kjøpesummen du betaler med Applepay til seg selv 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 that one more thing.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 ONE MORE THING! Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 DNB kommer med NFC-baserte bankkort om en måned eller så. Det finnes ikke mange terminaler som støtter det ennå, men det kommer nok: http://www.aftenposten.no/digital/Satser-pa-kontaktlose-bankkort-7696837.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå