Uderzo Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Endret 9. september 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dub borte. Detter ut hvert halve minutt ca. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har gitt opp Live-Stream, får laste ned video senere i kveld eller i morgen.. Følger med på TheVerge.com istedenfor. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Jeg har ikke fått med meg alt. Stikker kameraet ut bak, som på min gamle Nokia N8? Ikke bra. De kunne heller gjort telefonen like tykk over alt, og brukt den ekstra plassen på batteri. Hvis markedslederen setter ny standard for batterilevetid, vil kanskje konkurrentene komme etter, og ALLE telefonene på markedet klarer mer enn en hel dag... EDIT:Jeg får linken til Uderzo til å virke med lyd og ingen litt lagg :-) Endret 9. september 2014 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) OSS på iphone 6 plus, ser ut som det meste av ryktene stemte. Fortsatt 8MP over hele linja, men det behøver ikke betyd så mye. Nye sony a7s har jo bare "14 mp". 1080p/60, endelig, iphone har hatt 30fps for lenge Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Forskjell i kamerateknologi - hvorfor har ikke begge telefonene optisk bildestabilisator? Det her er helt fjernt. De skal ha folk til å kjøpe den større modellene, men glemmer samtidig at mange av de som har tviholdt på sin iPhone, ikke vil ha en phablet på 5.5 tommer. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Feed stoppet og startet igjen med hun kinesiske dama... Og stoppet igjen og vil nå ikke starte. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Den har også CF i video, som er bra, liker også større aperture, bør fungere bedre i lowlight, kamera nerden i meg liker det Før har det bare vært manuel focus, som gjør at videoen du har filma på iphone blir ganske jævlig hvis du skifter distanse på det du filmer. Så CF er ganske big deal (ihvertfall på iphone) fordi de som filmer litt Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 lol...!! iPhone4 var foerste og siste gang jeg vurderte å skaffe meg en apple produkt. iPhone6 er jo bare latterlig. Siste gang det er hype over en ny iphone? Time will tell.. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor mye skal de annonsere i dag egentlig? Her går ting i et forrykende tempo.. Kunne med fordel gått litt saktere.. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nei, tror det blir samsung på meg, de klarer iallefall å streame en lansering. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Access denied. Himmel og hav. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) 128gb, oh yeah de skal fortsette å selge iphone 5s og 5c, så nå har de 4 telefoner i markedet isteden for 1 eller 2 som de har hatt før Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 wow, de sverger fortsatt til 16GB som standard... Tragisk.... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 32 GB borte? Wow. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja, de er tydeligvis for grådlige til å ta vekk 16GB isteden. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Komisk at de lanserer større telefoner. Både Apple og deres tilhengere mente at iPhone har hatt den perfekte skjermstørrelsen og at noe større ville være for stort for hendene, men nå er det sikkert mange som løper til den største modellen. 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Komisk at de lanserer større telefoner. Både Apple og deres tilhengere mente at iPhone har hatt den perfekte skjermstørrelsen og at noe større ville være for stort for hendene, men nå er det sikkert mange som løper til den største modellen. Nå har vel alle gjort det, men er jo klart apple tok feil. Og det er jo det de sier her, uten egentlig å si det. Fks Samsung sin s2 er jo en del mindre enn s5 også, så trenden er jo at alt telefonene blir større Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kjenner jeg blir litt matt her nå. Så da fjerna det jaggu meg 32GB ja... Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Wat, 16, 64 eller 128? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå