LarZen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja ja....dette gir jeg ihvertfall langt F i å prøve å følge med på. Pleier dem ikke å legge ut hele greie rimelig fort etterpå på Apple Tv? Isåfall så går jeg totalt off the grid en stund å ser det i sin helhet der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zr5PvHaK Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 750p???? hvorfor ikke 792p????? alle elsker å lage nye oppløsninger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja ja....dette gir jeg ihvertfall langt F i å prøve å følge med på. Pleier dem ikke å legge ut hele greie rimelig fort etterpå på Apple Tv? Isåfall så går jeg totalt off the grid en stund å ser det i sin helhet der... Dette fungerte strålende ved tidligere anledninger. Kudos til max rævkjøring i år Apple Jeg som virkelig hadde rigga meg ned skikkelig her nå Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Virker som iPhone 6 blir den nye iPhone 5c, altså billig utgaven, dårligere skjerm, dårligere kamera etc. Likte godt den greia med hvordan du når topbaren med 1 hånd ved å flytte alt ned Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg gir opp. Jeg tror jeg gjør det samme som LarZen: Finner på noe annet frem til Apple legger ut hele greia som ferdig opptak. 1 Lenke til kommentar
cabicom Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 har aldri sett maken til dårlig livestream. Lagg i et sett på iPaden. Her kunne de heller brukt YouTube 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 livestreamen funker fint hos meg, safari 8, osx 10.10 du har den duben da, men du hører jo hva han sier før hu begynner å snakke Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Virker som iPhone 6 blir den nye iPhone 5c, altså billig utgaven, dårligere skjerm, dårligere kamera etc. Likte godt den greia med hvordan du når topbaren med 1 hånd ved å flytte alt ned Var det bare på 6+? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Feilsteg å gjøre forskjell på modellene. 5.5 blir for stort og nå 4.7 ikke får samme funksjon som 5.5, er den også uaktuell. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Apple har skiftet navn og nå! Endret 9. september 2014 av edge 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nå går den på ATV, nå er det noe spilling av eller annet jalla spill. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Og hvorfor bruke så mye tid og energi på å la en hipstertulling spille et liksomspill på telefonen? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Altså. Hvis du dobbeltrykker på hjemknappen så drar den skjermen ned istedet for å gå deg taskmanager? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 lol "(These graphics are pretty much out of control. It's as good, if not better, than most stuff I've played on Xbox Live.)" Ser ut som dota, wow, lol clone thing, så veldig bra ut da Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Altså. Hvis du dobbeltrykker på hjemknappen så drar den skjermen ned istedet for å gå deg taskmanager? Du dobbeltrykker ikke, du dobbel toucher, så drar alt seg ned, så da trenger du bare å sveipe fra midten av skjermen for å få opp notification center etc Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Liker at telefeonene blir tynnere og tynnere, men kan ikke si jeg likte den runde formen til 6'ern (ut i fra bilde hvert fall). Likte bedre formen på 5S. Forresten, er det ventet at det blir presentert noen ny iPad? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Da er streamen opp igjen uten kinesisk oversettelse.. Og den virker stabil.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hm, kul teknologi det med at man kan ringe over wifi, og det funker "seamlessly" her jeg bor i stavanger er det jævlig ræv signal på telenor, og alt hakker, håper dette kan hjelpe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Tydelig at Jobs er død og begravet ja. Det at kamerahuset stikker ut litt bak er ikke en god ting altså. Men nå skal de jo gjøre telefonen så tynne at... Endret 9. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nå ble også den dubbinga borte hos meg. og alt fungerer fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå