Klatt3n Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Den klokka var stygg som juling. Er det virkelig noen som syntes noe annet? Den er faktisk så stygg at den OBJEKTIVT er stygg. Det er ikke lenger en subjektiv mening. 2 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor ser dere streamen?? Jeg er på Mac og på hjemmesiden til Apple står det bare nedtellingen (0hours, 0 minutes, 0 seconds) http://www.apple.com/live/2014-sept-event/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Så. 2015. 3000-3500kr (ca, starter der, så kan få dyrere utgave). Du må ha en iphone 5/5s/5c/6/6+. Ikke noe info om battertid. meh. Står over Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Early 2015 release. Ikke solgt ennå, mest pga. designet. iPhone 6 eller 6 Plus SKAL jeg ha derimot! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Early 2015 release. Ikke solgt ennå, mest pga. designet. iPhone 6 eller 6 Plus SKAL jeg ha derimot! Sa de noe om release her i Norge? De pleier å vise en slide med datoer for Norge, sverige etc etc Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 DU MÅ HA en iphone for at den skal funke Hva forventet du? Apple lever i sin egen verden. Men jeg kan nesten vedde på at anmeldere ikke kommer til å gi den trekk for det. Om en Android-klokke bare støtter selskapets egne modeller så får de tyn. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Early 2015 release. Ikke solgt ennå, mest pga. designet. iPhone 6 eller 6 Plus SKAL jeg ha derimot! Sa de noe om release her i Norge? De pleier å vise en slide med datoer for Norge, sverige etc etc Alt de sa var "by the end of the year" -.-* Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det er vel ikke så rart, Android er en plattform og man forventer at produkter skal kommunisere med hverandre innenfor den samme plattformen. 4 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vel, trist at det gir så latterlig fort med iPhone 6 og 6+, og iOS 8.. Ikke noe nytt om OS X Yosemite heller. Intet nytt om iPad. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vil ha en iPhone 6, men kulere å å flere funksjoner i iPhone 6 Plus. Trur skjermen vil bli for stor.Må vell trå til en eplebutikken å teste ut begge fysisk før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) DU MÅ HA en iphone for at den skal funke Hva forventet du? Apple lever i sin egen verden. Men jeg kan nesten vedde på at anmeldere ikke kommer til å gi den trekk for det. Om en Android-klokke bare støtter selskapets egne modeller så får de tyn. Samme som med...Samsung ? Endret 9. september 2014 av Mala 2 Lenke til kommentar
petboo Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Sa dei noe om når man kan laste ned iOS 8? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det er vel ikke så rart, Android er en plattform og man forventer at produkter skal kommunisere med hverandre innenfor den samme plattformen. Riktig det, men den støtter bare nyeste generasjon og forrige generasjon. Ser at jeg burde ha formulert meg bedre. Mente selvfølgelig ikke at den skulle støtte Android. Ingen som forventet det heller antar jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Sa dei noe om når man kan laste ned iOS 8? Tror det var 17. september Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vil ha en iPhone 6, men kulere å å flere funksjoner i iPhone 6 Plus. Trur skjermen vil bli for stor. Må vell trå til en eplebutikken å teste ut begge fysisk før jeg bestemmer meg. 5.5" er stort. Og går du fra 4" og ett opp er det en dramatisk overgang kan jeg love deg. 1 Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Vel, trist at det gir så latterlig fort med iPhone 6 og 6+, og iOS 8.. Ikke noe nytt om OS X Yosemite heller. Intet nytt om iPad. De har jo allerede snakket om det nye OS X i juni... Så da er vel egentlig bare å vente å få oppdateringen på MAC.. EDIT: pc Endret 9. september 2014 av eksepsjonell Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) DU MÅ HA en iphone for at den skal funke Hva forventet du? Apple lever i sin egen verden. Men jeg kan nesten vedde på at anmeldere ikke kommer til å gi den trekk for det. Om en Android-klokke bare støtter selskapets egne modeller så får de tyn. Samme som med...Samsung ? Nettopp. De fikk tyn for å bare ha støtte for to modeller i begynnelsen og ingen andre nye eller gamle modeller. Apple sin klokke støtter bare den nyeste generasjonen og fjorårets generasjon. Men Samsung sin første har fått utvidet støtte etterhvert. Endret 9. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det stemmer vel ikke helt? Nyeste (iPhone 6 og 6+), fjorårets (iPhone 5S og 5C, og året før der igjen (iPhone 5) blir vel mer riktig? Skyldes garantert Bluetooth 4.0 Low Power. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det stemmer vel ikke helt? Nyeste (iPhone 6 og 6+), fjorårets (iPhone 5S og 5C, og året før der igjen (iPhone 5) blir vel mer riktig? Skyldes garantert Bluetooth 4.0 Low Power. Mulig det. Da har jeg misforstått. Beklager Er bare det at man i det minste må kunne forvente bred støtte når man betaler 2000-3000kr for smartklokker. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Var det ikke snakk om oktober for Yosemite? Endret 9. september 2014 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå