Gå til innhold

Live fra kl 19: Vi følger Apples iPhone 6-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste med hele greia er hvordan batteritiden blir.

Dårlig, hadde visst blitt lekka at den bare varte en dag (som alle andre smartklokker). Derfor er det for meg helt uaktuelt. jeg orker ikke å ha enda en ting som må lades hver kveld.

 

Dog liker jeg mye av teknologien, at den sender deg et lite "vibrasjon" i håndledet når du har fått en beskjed eller lignende. Og at den vises når du løfter hånda. Men første generasjon av sånne produkter er alltid litt jalla føler jeg. Samtidig at masse av funksjonalitet fungerer bare i statene, det med siri osv er fint å bruke på å svare på meldinger i bilen etc, men vi har ikke den funksjonalitet, og da får vi et produkt som ikke er helt 100%

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Er det safirglass på mobilen? Hørte at prisen kan ligge på 9000kr som er veldig drøyt for en smartmobil. Det eneste jeg kan tenke på er at det er pga. safirglass. Skal jo koste rundt 2000kr å reparere et panel med safirglass...

Den har safir-glass ja. Ble visst ikke noe safir på iPhonen :p Dvs. de sa ingenting om det.

Trodde du snakket om klokka.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Er det safirglass på mobilen? Hørte at prisen kan ligge på 9000kr som er veldig drøyt for en smartmobil. Det eneste jeg kan tenke på er at det er pga. safirglass. Skal jo koste rundt 2000kr å reparere et panel med safirglass...

De nevnte ikke noe om safirglass under presentasjonen så tviler

 

 

edit; syntes det 3rd party appsene så mye bedre ut enn apple sin egne apps på klokka

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Regner med den er vann og støvtett.

De nevnte at speakeren var vanttett før, så går utifra at det gjelder resten av klokka og

 

 

walkie talike funksjonalitet? wtf

 

kan brukes til å kontrollere apple tv osv (ubrukelig for min del)

 

349 dollar. så 3000 kr da

 

early 2015, alle ryktene stemte. DU MÅ HA en iphone for at den skal funke

 

ikke noe om battertid (forbanna dårlig)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...