xRun Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Neste uke ... stryk det; neste time: Apple Watch grisehacket, misbrukt til skjult BTC crowdmining! ^_^ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Det viktigste med hele greia er hvordan batteritiden blir. og ikke minst pris Endret 9. september 2014 av Apox Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dere som har oversikt her; Er det noen forskjeller i funksjonaliteten på iphone 6 kontra 6 plus, annet enn skjermstørrelse og oppløsning? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Syns den så litt tungvin ut å bruke den klokka. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Det viktigste med hele greia er hvordan batteritiden blir. Dårlig, hadde visst blitt lekka at den bare varte en dag (som alle andre smartklokker). Derfor er det for meg helt uaktuelt. jeg orker ikke å ha enda en ting som må lades hver kveld. Dog liker jeg mye av teknologien, at den sender deg et lite "vibrasjon" i håndledet når du har fått en beskjed eller lignende. Og at den vises når du løfter hånda. Men første generasjon av sånne produkter er alltid litt jalla føler jeg. Samtidig at masse av funksjonalitet fungerer bare i statene, det med siri osv er fint å bruke på å svare på meldinger i bilen etc, men vi har ikke den funksjonalitet, og da får vi et produkt som ikke er helt 100% Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dere som har oversikt her; Er det noen forskjeller i funksjonaliteten på iphone 6 kontra 6 plus, annet enn skjermstørrelse og oppløsning? Kamera, OSS det jeg husker i farta Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er det safirglass på mobilen? Hørte at prisen kan ligge på 9000kr som er veldig drøyt for en smartmobil. Det eneste jeg kan tenke på er at det er pga. safirglass. Skal jo koste rundt 2000kr å reparere et panel med safirglass... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dere som har oversikt her; Er det noen forskjeller i funksjonaliteten på iphone 6 kontra 6 plus, annet enn skjermstørrelse og oppløsning? Optisk bilde-stabilisator på Plus, mer landscape features på plusen. Det jeg kommer på akkurat nå.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Er det safirglass på mobilen? Hørte at prisen kan ligge på 9000kr som er veldig drøyt for en smartmobil. Det eneste jeg kan tenke på er at det er pga. safirglass. Skal jo koste rundt 2000kr å reparere et panel med safirglass... Den har safir-glass ja. Ble visst ikke noe safir på iPhonen Dvs. de sa ingenting om det. Trodde du snakket om klokka. Endret 9. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor mye koster smartklokker fra konkurrentene? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor mye koster smartklokker fra konkurrentene? 2000-ish er vel det vanlige tror jeg. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Er det safirglass på mobilen? Hørte at prisen kan ligge på 9000kr som er veldig drøyt for en smartmobil. Det eneste jeg kan tenke på er at det er pga. safirglass. Skal jo koste rundt 2000kr å reparere et panel med safirglass... De nevnte ikke noe om safirglass under presentasjonen så tviler edit; syntes det 3rd party appsene så mye bedre ut enn apple sin egne apps på klokka Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) De nevner ikke batteri, pris og når den kommer. Blir sikkert til neste år i alle fall da. Endret 9. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Æsj, liker ikke at klokka skal "tracke" hvor mye jeg sitter i sofaen og ikke gjør en dritt 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 De nevner ikke batteri, pris og når den kommer. Blirsikkert til neste år i alle fall da. Ryktene var tidlig 2015. Pris og alt sånn batteritid kommer vanligvis på en slide helt på slutten Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Æsj, liker ikke at klokka skal "tracke" hvor mye jeg sitter i sofaen og ikke gjør en dritt "Gir deg støt når du sitter for mye stille" Kanskje det vi trenger? 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke mye boobies hos Apple iallefall. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Regner med den er vann og støvtett. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Regner med den er vann og støvtett. De nevnte at speakeren var vanttett før, så går utifra at det gjelder resten av klokka og walkie talike funksjonalitet? wtf kan brukes til å kontrollere apple tv osv (ubrukelig for min del) 349 dollar. så 3000 kr da early 2015, alle ryktene stemte. DU MÅ HA en iphone for at den skal funke ikke noe om battertid (forbanna dårlig) Endret 9. september 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
luddehehe Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor ser dere streamen?? Jeg er på Mac og på hjemmesiden til Apple står det bare nedtellingen (0hours, 0 minutes, 0 seconds) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå