Walter_S Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Fossen i Moss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 God skarphet i lys som du har mestret bra uten å få utbrenninger i vannbruset som er lett å få på slikt. (Har mine bitre erfaringer). Kompen sitter fint. Det samme gjør farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Takk, Roar. Du har faktisk kommentert dette bilde på foto.no også, så dobbelt takk! Det er jo litt kjedelig at så mange av oss legger ut de samme bildene både på foto.no og her på Akam. Og jeg har på følelsen at det, etter hvert, har blitt mange "emigranter" fra foto.no som melder deg her på Akam også. Jeg prøver å variere bildene slik at de ikke ligger ute samme dagen, men det er lett å gå i surr for hva som har blitt lagt ut hvor... :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
h-a Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ser for meg at der kan være mindre vannføring også, så dette var et flott skue, der versjon 1 har best dybde. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Ser for meg at der kan være mindre vannføring også, så dette var et flott skue, der versjon 1 har best dybde. Takk for kommentaren, Helge! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg