Gå til innhold

Ett par ord om psykiatrien i Norge.

N*

Anbefalte innlegg

Hei på dere! Tenkte jeg skulle dele min erfaring med psykitrien, med dere. Jeg føler jeg må, fordi jeg er trygda pga. denne psykiatrien. Og jeg både har sittet å jobbet nesten hver dag. Og ønsker å fortsette.

En diagnose er ikke en diagnose, men en justismessig dom du kan få om du røyker f.eks cannabis. Akkurat som en sykdom er en straff. Rart ordene nesten mister sin betydning. Alt er reaksjoner på reaksjoner, og kan dermed antas.

Jeg vet ikke om du har tenkt over det, men Tid er også Rom. Eller man kan trene seg opp til å kjøre en belysning gjennom tiden, som frakter informasjon. Dette er en viktig kunnskap. Jeg ønsker å spre det nå. Og måtte ikke de svake glemme det, så det kommer undertrykkelse og misshandling som jeg har vært igjennom.

-

Diagnosedommen går ut på å få deg ut av rusen fortest mulig. Hørtes greit ut kanskje?

Metodene de bruker er høyst banale, og bygger på stein hakke gal, og satanistisk fremgangsmåte. Jeg tror dette er noe fra middelalderen, da de også kappet hodet av folk, og brukte gapestokk. Metodene terapautene og psykologene bruker, er ikke langt fra disse gamle. Det er ikke rart folk blir kriminelle og volderlige.

-

Terapautene og psykologene har flere forskjellige metoder for manipulasjon og misshandling, som de lærer innbakt i faglitereaturen på høyskolen. Psykologiboka forvandler seg til en maskin; terapauten har i hjernen, som påvirker gjennom øynene når de ser på deg, og henter sjela de inn i maskinen sin. Har du aldri opplevd noe overnaturlig kanskje?

De fleste har det. Alt er mulig. Men vi befinner oss innenfor regler som er ganske vanskelige å tøye, her på kloden. For at alt ikke bare skal flyte villt rundt. Man må ha den rette kunnskapen om hvordan man kan tøye disse grensene, så finnes det nesten ikke grenser for hvor bananas man kan gå. Så vet du hvem du ikke skal se i øya.

-

Allerede før du får diagnosen, eller merker noen symptomer, har de brukt lang tid på å komme seg innpå deg, slik at de kan få full kontroll over deg, når de vil.

De fikk kanskje beskjeden at du røyker rev, samtidig, eller etter at du merket du begynnte å bli rar. Men psykologene vet godt at de kan huske tilbake i tid, og bli igjen der hvis de får fotfeste. Og de kan de huske rundt med deg og, og skape trøbbel før de selv er klar over hvem de "jobber" med.

Det er ingenting som heter diagnoser. Sykdommer skal vi kanskje ha som straff, men ikke som misshandling for å få deg til å kutte gledessafta.

-

Psykiatrien mener cannabis endrer på dopaminsystemet, og gjør så signalene i hjernen går fortere. Om dette har noe med mine problemer å gjøre, vet jeg ikke. Men all nyere forskning sier ihvertfall at det ikke er noen sammenheng mellom diagnoser og rusmidler. Jeg hører selvfølgelig på den nyeste forskningen. Spesiellt når det er såpass mye av det.

-

Dette handler om frihet til å velge hva man skal gjøre, og jobbe med. Rødt og blått i politikken bytter lederstilling ettersom det passer landet. Rødt og blått har også, lenge hatt den avtalen at han på rødt kan bøtte innpå med så mye morrogummi, lapper, dmt og øl han bare måtte ønske, så lenge han på blått får gevinsten av det. Som gjerne er noe business, og masse penger.

Rusmidler er inspirasjon og innovasjon. Det er jo ikke noe nytt.

Kanskje ikke en helt ypperlig løsning mtp. økonomiske skjevheter og rettferdighet. Men de fikk ihvertfall begge leve drømmelivet. Er det ikke det som teller, da? Jaja, så ligger alle untatt èn å fyrer da. Men da skal jeg si deg han som jobber; har roboter, romskip og en TV på størrelse med Mars. Ett sted måtte jo den energien og ta veien. Eller det kunne foregått i perioder. Det er kanskje "siste utvei"? Noen som er redd for den eller?

Noen ganger ender psychonautene opp med noe gevinst og. Men det blir jo ikke mindre fattigdom av den grunn.

-

Tilbake til psykiatrien. Det begynte da jeg skulle studere psykiatri i Bergen. Jeg gikk forbi en heisekran. Terapauten flyttet med en gang fokuset mitt over til motorhvesinga, og sa "det går over når jeg slutter med hasj". Denne lyden har vært i skallen min, nesten konstant i 7 år nå. Og den har mobbet og trakasert meg ofte, tråkket på meg og skapt konflikter mellom meg og mine venner. Da sier de at det er de kriminelle rusmisbrukerene som jeg må bli kvitt.

De har fått meg til å ramponere og totalskade kanskje femti av mine mest intressante malerier. Den har fått meg til å vandre rundt offentlig i byen og prate surr og gjøre andre apestreker som får meg til å virke totalt tåperlig. Hengt meg ut altså. Det var terapautene som ikke kunne dy seg å leke med meg.

Jeg har ofte slitt med å holde meg innenfor normalen, fordi stemmene får meg ut av kontroll når de kommer med alt vissvasset sitt for å manipulere meg dit de vil. Det er nok noe de prøver på. Problemet er at overlegen kommer å tvangsinnlegger meg på lukket avdeling, dersom jeg gjør noe unormalt, som å ødelegge bilder.

Jeg har tilbrakt nesten to år til sammen inne på lukket psykiatrisk. I starten kan du ikke bevege deg ut. Og du har to timers utgang etter tre fire måneder dersom du har oppført deg. To år må vel være nok soning for en livsalder med rus? Og jeg skal ha disse "diagnosene" også, fordi det er til mitt eget beste, og jeg ikke vet godt nok til å ta vare på meg selv?

Jeg var ihvertfall dønn sikker på at jeg ikke ville til noen psykolog da jeg flyttet til Bergen for å studere kunst. Ja, for jeg var i utdanning og jeg. Best i klassen faktisk. Og terapautene skal ha meg på kristen-tiltak for heroinister, så jeg "gjør noe". Jeg har ihvertfall jobbet masse her hjemme. Med både forskningskunst og forskning på innovasjon og forskningsinfrastruktur. Det fikk riktignok kritikk. Men ikke med ett eneste grunnlag.

Jeg har også en god del alvorlige selvmordsforsøk i denne terapien. Det ene kan være med en innsendt ranerbølle, som skalkesjul. Så jeg mistenker de å ha forsøkt å ta livet av meg for at denne informasjonen ikke skal komme ut.

-

Enda så ville jeg valgt psykose med vrangforestillinger og stemmer, slik jeg har hatt. Enn maniske depresjoner og angst. De har det enda verre igjen. Og det er også en diagnose overlegen setter. Fordi han har justis og makt til det.

-

Hele faret kan dra dit terapien gror! Jeg er stolt hasjnarkoman, og slutter aldri! Pepper'n tar jeg! Legalize it! Jeg hadde aldri kommet så langt i kunsten hadde det ikke vært for amfetamin. Det har gitt mektig drivgass for lange avhandlinger beskrivende ett software som kan innovere forskningsinfrastruktur, og det jeg kaller infranatur. Hasj er forresten det eneste som kan få meg bort fra stemmegalskapen en liten stund.

Cannabis, psilocybin, DMT og diverse urter har alltid blitt brukt, av shamaner og andre småokkulte medisinmenn. Disse hadde som regel meget høy rang, og var kraftigt kloke og kunnskapsrike. Det er vel ikke en eneste kjendis som ikke ruser seg. Og flere moderne forskere, og andre vitenskapsmenn har også, veldig lenge benyttet seg av slike stoffer. LSD har også alltid bra innflytelse på barna.

Men ikke all rus er sundt. Det finnes onde stoffer.

Se prosjektet mitt på bendiklaland.info

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et sammensurium av mye rart dette her. :omg:

I stede for å ta opp alt som er feil, så blir det lettere å ta opp det som er kanskje stemmer. For at du kan lykkes som kunstner og kombinere rusmidler kan nok sikkert stemme.

Lurer vel og merke på:

Med både forskningskunst og forskning på innovasjon og forskningsinfrastruktur.

Hva er dette for noe? Er det fag på kunstskolen, eller noe felt innenfor kunst eller noe?

Ellers lykke til videre. Tror du trenger det.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Et sammensurium av mye rart dette her. :omg:

I stede for å ta opp alt som er feil, så blir det lettere å ta opp det som er kanskje stemmer. For at du kan lykkes som kunstner og kombinere rusmidler kan nok sikkert stemme.

Lurer vel og merke på:

Med både forskningskunst og forskning på innovasjon og forskningsinfrastruktur.

Hva er dette for noe? Er det fag på kunstskolen, eller noe felt innenfor kunst eller noe?

Ellers lykke til videre. Tror du trenger det.

Trenger nok det, ja.

Forskningskunst, kan handle om hva som helst. Men kunstneren; er også, en forsker. Jeg har gått bort ifra å betegne Velopt, innenfor noe infrastruktur. Fordi jeg ikke lenger søker de samme utlysningene, som før.

Den fullstendige, korrekte betegnelsen, innenfor forskningsfelt; er uansett: Fremragende vitenskap.

-Innovasjon av fremtidsteknologi. -IKT: Forskning på innovasjonsteknologi.

Jeg er ikke noe skolegeni. Og det er vel heller ikke noe du lærer andre steder, enn kanskje f.eks: NTNU. Men du kan se alt sammen, her.

Lenke til kommentar

Metodene de bruker er høyst banale, og bygger på stein hakke gal, og satanistisk fremgangsmåte.

Min utheving.

Her vil eg gjerne ha eit eksempel på korleis ein i dag bruker satanisme som diagonseringsmetode i psykologien.

Resten av innlegget ligger på sviktande grunn når ein starter med slike påstandar.

Jajaja.. Jeg brukte ordet i tradisjonell forstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...