Orak Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Well kan være enig i det, 2100Mhz er max ( nesten stabilt ), da med 2volt! Henger i prime i denne hastigheten. så stabil er den ikke. Men skal fikkle litt til så får vi se. Mulig en BIOS oppdatering gir litt mer rom. -p- Dette var synd å høre :gretten: Trodde de hadde gitt seg med T-bred "A".. Siden min klarer 2.1 på 1.6volt, fysisk 1.55.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Vel litt gode nyheter, har nå 2200 mhz på den, med samme spenning. helt stabilt. Måtte oppdatere BIOS til siste versjon, og modde litt på CPUen. Glemte a si at jeg hadde moddet om til mer cache. fjernet jeg den ble den strax helt stabil. Legger ut scr shot og litt ytelse bench senere.. -P- Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Har bestilt en duron 1.6 idag håper den klokker bra :-) Klarte å knuse kjernen på min xp2500 barton i dag det var et trist øyeblikk :grine: Endret 20. november 2003 av JVP Lenke til kommentar
Orak Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Har bestilt en duron 1.6 idag håper den klokker bra :-) Klarte å knuse kjernen på min xp2500 barton i dag det var et trist øyeblikk :grine: Synd å høre, jeg kondolerer ved mitt sterkeste. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Om man får en Duron som laget etter uke 0329 så blir moddingen litt vrien siden disse bruker den nye PCB´n.. man må da skrape av det laget som over broene før man kan modde, og dette er ikke lett å gjøre uten å skade det som er under. Får man i tillegg en som er produsert etter uke 0339(40) så er den mest sannsynlig multiplierlåst også. Hmmm... så duron prosessorene er også MultiP låst nå? Er det noen som vet webshoper som opplyser produksjonsdato, slik at jeg er sikker på hva jeg får? Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 WEE xp 2500 min funker igjen hadde vist klart og søle litt as3 på 1 av broene var nesten umulig å se. duron 1.6 er sendt så jeg kommer vell til bake med oc resultater av den i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Orak Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 WEE xp 2500 min funker igjen hadde vist klart og søle litt as3 på 1 av broene var nesten umulig å se. duron 1.6 er sendt så jeg kommer vell til bake med oc resultater av den i løpet av neste uke Lurer på hvorfor det hadde noe å si, for AS3 leder ikke strøm etter opplysninger fra produsent, og jeg har prøvd å lede strøm igjenom en "klatt" uten hell.. Måtte bare teste :-) Gleder meg til oc resultat Hvilken kjøling har du ? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 AS3 leder da strøm som jeg kan huske, endel av det er jo sølv, og sølv leder vedig bra. Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 AS3 leder da strøm som jeg kan huske, endel av det er jo sølv, og sølv leder vedig bra. Bare å ta en titt på hjemmesiden til Arctic Silver det.. verken AS2?, AS3 eller AS5 leder strøm så lenge det er rent.. blandes det med fett, støv ol. så kan det bli ledende. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hmmm, stemmer det.. Vel vel, da lærte vi noe nytt idag og Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) er det bare å koble sammen de 3 første L3 broene for å få tilgang til alle multiplierene over 12.5 slik som med tbred b? Edit: Eller er de låst opp fra fabrikk? Endret 25. november 2003 av Dimm Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvilken kjøling bruker du ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC24115 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC21013 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=INNOVARADID http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HYSEL20 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34302 Raddisen står i vinduet å koser seg vannet ligger på 16-20 grader hele tiden Er derre Hydor pumpa di til 200spenn noe bra?? har hørt litt forskjellig om den? vil du anbefale den? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 blir vel en ny duron på¨meg da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Får å opplyse folket, er bro-modden veldig enkel...det funka å bruke en vanlig blyant akkurat som på de gamle Tbirdene Jeg er ikke god på cpu. det der med å tegne på de gamle tbirdene åssen gjør man det?? jeg har en gammel cpu som jeg veldig gjerne vil klokke litt Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Vel min 1400 A var ikke stort å skryte av.. den døde med 2volt. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Trur nesten eg får ønska mg ein sånn te jul + et tv-kort =) Lenke til kommentar
flein Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fyyy ****** komplett er seine med bestillingen ass, jeg bestilte en Duron 1600 på torsdag ennå ikke fått den FAEEEN Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 er det sein?? hehe. Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 cpu en jeg bestilte ligger på posten ennu ikke hatt penger til å hente den før nå må få gjordt det nå snart Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 får vel skaffe meg en snar jeg og vel.. men først nytt mobo, så jeg kan dra litt fsb tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå