AfterGlow Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Enda en Apple 1-maskin skal under hammeren.Apples første datamaskin skal selges for gigantsum Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Utrolig hvor mye penger gammelt skrot blir solgt som. Som snart blir søppel. Denne er å regnes som OSX (dos versjon). Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Selges ikke alle Appel-Maskiner for en gigantsum? 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvis det er PCB (=miljøgift) i kondensatorene, er det ikke lov å selge maskinen. Jeg så tre feite jævler på bildet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvis det er PCB (=miljøgift) i kondensatorene, er det ikke lov å selge maskinen. Jeg så tre feite jævler på bildet. Forskjell på antikviteter og nye ting, blykuler til våpen er ulovlig å bruke men kan fint selges som antikvitet. Gjelder denne regelen internasjonalt? Hvis ikke så har det ikke noe å si uansett. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvordan tiltrekke seg alle elitest jerks? Lag en Apple artikkel. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvordan tiltrekke seg alle elitest jerks? Lag en Apple artikkel. Jepp, inkludert deg 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg liker retro datamaskiner. Jeg leser ikke artikkelen kun pga. den inneholder Apple. Jeg ville lest den om det handlet om en tidlig Commodore, PC eller hva som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå