RBW Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det som er synd er at ingen aner om den i det hele tatt blir satt i produksjon.Dette er den lekreste TV-en vi har sett på lenge Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Var den så fin da? 2 Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Var den så fin da? Var det jeg også tenkte... Smarte funksjoner har den ihvertfall Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Den "grillrista" på sidene er etter min smak overflødig. Smaken er som baken! Den er ikke på lista til julenissen! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 TV'n hadde vært kjempepen om de hadde fjernet de grusomme høytalerne på siden, og erstattet det blanke metallet med sort. Gjerne børstet sort metall. Jeg har allerede tre B&W-høyttalere og to Klipsch i stua, og trenger virkelig ikke flere av dem. Smal ramme, stor skjerm, bra bildekvalitet. Gjerne kombinert med wifi og én HDMI-kontakt (som jeg skulle ønske kunne levere strøm også) så snakker vi finfin TV. 21:9 hadde vært litt kult, men hadde nok blitt lite brukt i forhold til vanlig 16:9. Må innrømme at jeg ser mer serier enn filmer Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Eg syntest den var urstygg med de firkanta listene over og under og høyttalerene var fæle. Vil helst ha skjerm med så lite kant rundt som mulig, og gjerne uten høyttalere i det hele tatt eg Kanten rundt bør være svart, det er det som viser minst igjen. Lenke til kommentar
multiwii Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har selv 21:9 tv i stua og kjenner meg ikke mye igjen at det er fælt å se vanlige tv sendinger på den. Meget bra må jeg si, og enda bedre blir den når filmer blir spilt av:) Godt å se at formatet muligens kommer tilbake i butikkene, kjøper lett en slik igjen men ikke med det designet som var valg her:) var ikke nydelig akkurat. Lenge leve 21:9 fremfor 16:9 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har du Philips Cinemascope 9955? Jeg hadde skikkelig lyst på den en gang i tiden. Angrer på at jeg kjøpte en dum Samsung istedet Dét var bortkasta penger det Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har Phillips 50" 21:9 i dag og er svært fornøyd. Håper veldig at 21:9 kommer tilbake slik at det er tilgjengelig ved neste bytte Lenke til kommentar
multiwii Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har du Philips Cinemascope 9955? Jeg hadde skikkelig lyst på den en gang i tiden. Angrer på at jeg kjøpte en dum Samsung istedet Dét var bortkasta penger det Næ har nokk lillebrorern Philips 50PFL7956T men helt topp den også. Lenke til kommentar
G Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Jeg synes 21:9 formatet ser ut som noe jeg ikke vil like. Hvorfor skal jeg ønske å måtte sveipe øynene ekstra langt fra høyre til venstre, venstre til høyre, mens jeg ser en film, elns., jeg bare spør? Høres slitsomt ut i lengden. Men, alt er jo en vane. En ting er sikkert, og det er at det er langt mellom 21:9 og det gyldne snitt !! muligens foten gjør det litt mer "gyldent" ? Endret 10. september 2014 av G Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 21:9 er en trend jeg håper aldri slår an. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå