linnk91 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 må ha meg ny mobil nå, knuste skjermen på min iphone! vurderer og kjøpe z3 compact, virker perfekt for meg! men vurderer også iphone 6 :-p har jo nettbrett og bærebar fra apple! må inrømme at iphone er litt overpriset, men er veldig fornøyd med ioset deres.. er heller ikke stappet med mange programmer som aldri blir brukt som feks samsung har.. den nye iphonen blir ikke vist før i morgen, men regner med at det ikke er så mye nytt.. fingeravtrykksleser og nfc? støtte er heller ikke så viktig igrunn :-p trenger heller en telefon som tåler endel! er lenge siden jeg hadde android mobil og :-p noen som kan fortelle litt om android? hvilken hadde dere kjøpt? :-p Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 hvilken hadde dere kjøpt? :-p Vent til iPhone 6 faktisk blir lansert, så er det lettere å bestemme seg. Dog, hvis du allerede har iPad og en bærbar Mac har du utvilsomt mest å tjene på å kjøpe deg en iPhone, spesielt med tanke på mange av de nye funksjonene i iOS 8. Lenke til kommentar
linnk91 Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 macen blir brukt til surfing og film, ingen avanserte greier der :-p slikt sett er ikke det så nøye heller :-) er ikke så inne på teknologien :-p men ja, skal se hvordan den nye iphonen blir før jeg bestemmer meg! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Eneste jeg kan si er at du bør gå å sjekke ut en z3 compact i butikk før du kjøper. Ikke lån en random androidtelefon fra en venn og tro det blir likt opplevelsen din med z3 compact, for jeg vet selv at feks en Samsung Galaxy S3 er horribel i forhold til den mye bedre Galaxy Note 3, så det kan være noe helt annet med z3 compact enn kameraten din sin S4 active feks. Men vent og se hva Apple slipper, så tester du de litt ut. Så er du i boks. Uansett valg går det nok fint for deg. Alternativ bak luke nr 2 er jo Lumia 830 som er en super telefon: http://www.theverge.com/2014/9/4/6103597/lumia-830-pureview-camera-launch-ifa-2014 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg trodde Xperia Z1 Compact var drømmetelefonen. Til jeg fikk den. Ble så utrolig skuffet! Gikk tilbake til iPhone igjen etter et par mnd. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg trodde Xperia Z1 Compact var drømmetelefonen. Til jeg fikk den. Ble så utrolig skuffet! Gikk tilbake til iPhone igjen etter et par mnd. Hvorfor? Hva likte du ikke med den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skjermen var overfølsom, jeg slo på kameraet istedet for å åpne skjermlåsen på telefonen hver gang, batteritiden ble dårligere for hver Androidoppdatering, øretelefonene mine funket plutselig ikke lenger etter Android 4.4, reboots, apper som avsluttet pluss at kameraet tok mye dårligere bilder enn forventet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Modellavhengig og vanefeil, høres det ut som. Som jeg sa over, er det ikke noe som overføres til Z3 compact uten videre. Men greit å holde øye med når du tester den. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skjermen var overfølsom, jeg slo på kameraet istedet for å åpne skjermlåsen på telefonen hver gang, batteritiden ble dårligere for hver Androidoppdatering, øretelefonene mine funket plutselig ikke lenger etter Android 4.4, reboots, apper som avsluttet pluss at kameraet tok mye dårligere bilder enn forventet. Jeg hadde den vanlige Z1 og opplevde at min 4 år gamle Galaxy S2 med 8MP tok bedre bilder enn Z1 som har 20,7MP! Jeg tenkte det var en produksjonsfeil på min Z1.. Bildene var veldig uklar og til dels kornete på Z1 mens på min Galaxy S2 var det veldig skarpe bilder. Hm.. Lenke til kommentar
linnk91 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 følger med på livestreamingen på iphone 6 nå, å må si jeg er skuffet så langt! heller mer og mer mot sony.. frister med bedre kamera og bedre batteri! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Etter å ha sett hvordan iPhone 6 blir, så definitivt gå for Sony XPERIA Z3 Compact. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 følger med på livestreamingen på iphone 6 nå, å må si jeg er skuffet så langt! Vil du si litt mer om hva du ser etter i en ny telefon? Lenke til kommentar
linnk91 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Har nettopp bestilt z3 compact ) men det jeg så etter var ein mobil som tåler en del, grei batterilevetid, og godt kamera! Utseendet på z3 var jo og et pluss :-) Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har nettopp bestilt z3 compact ) men det jeg så etter var ein mobil som tåler en del, grei batterilevetid, og godt kamera! Utseendet på z3 var jo og et pluss :-) Ikke værst . Du vil nok bli meget fornøyd med Z3 Compact. Lenke til kommentar
linnk91 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Satser på det! Iphone skuffet veldig ikveld, så nå mistet de en potensiell kunde ;-) 2 Lenke til kommentar
FB.989411600090892 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Adrax Du må gå inn eg velge manuell (den blå "M"en) Klikk på de 3 små firkantene , still Oppløsningen på 20.7 MP . Da får du bedre bilder enn når du bruker den gule "Fremragende auto" som er kun 8 MP Lenke til kommentar
FB.989411600090892 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skjermen var overfølsom, jeg slo på kameraet istedet for å åpne skjermlåsen på telefonen hver gang, batteritiden ble dårligere for hver Androidoppdatering, øretelefonene mine funket plutselig ikke lenger etter Android 4.4, reboots, apper som avsluttet pluss at kameraet tok mye dårligere bilder enn forventet. Jeg hadde den vanlige Z1 og opplevde at min 4 år gamle Galaxy S2 med 8MP tok bedre bilder enn Z1 som har 20,7MP! Jeg tenkte det var en produksjonsfeil på min Z1.. Bildene var veldig uklar og til dels kornete på Z1 mens på min Galaxy S2 var det veldig skarpe bilder. Hm.. Hei Du må gå inn eg velge manuell (den blå "M"en) Klikk på de 3 små firkantene , still Oppløsningen på 20.7 MP . Da får du bedre bilder enn når du bruker den gule "Fremragende auto" Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Adrax Du må gå inn eg velge manuell (den blå "M"en) Klikk på de 3 små firkantene , still Oppløsningen på 20.7 MP . Da får du bedre bilder enn når du bruker den gule "Fremragende auto" som er kun 8 MP Jeg gjorde det, var inne og satt det til 20,7MP.. Bildene ble fremdeles uklar og kornete i forhold til min eldgamle Galaxy S2. Mener å ha hørt før at høyere MP kan føre til mer kornete bilder. Har ikke noe kilde, bare noe jeg mener å ha hørt. Lenke til kommentar
FB.989411600090892 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Adrax Du må gå inn eg velge manuell (den blå "M"en) Klikk på de 3 små firkantene , still Oppløsningen på 20.7 MP . Da får du bedre bilder enn når du bruker den gule "Fremragende auto" som er kun 8 MP Jeg gjorde det, var inne og satt det til 20,7MP.. Bildene ble fremdeles uklar og kornete i forhold til min eldgamle Galaxy S2. Mener å ha hørt før at høyere MP kan føre til mer kornete bilder. Har ikke noe kilde, bare noe jeg mener å ha hørt. Endret 9. september 2014 av FB.989411600090892 Lenke til kommentar
FB.989411600090892 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Adrax Du må gå inn eg velge manuell (den blå "M"en) Klikk på de 3 små firkantene , still Oppløsningen på 20.7 MP . Da får du bedre bilder enn når du bruker den gule "Fremragende auto" som er kun 8 MP Jeg gjorde det, var inne og satt det til 20,7MP.. Bildene ble fremdeles uklar og kornete i forhold til min eldgamle Galaxy S2. Mener å ha hørt før at høyere MP kan føre til mer kornete bilder. Har ikke noe kilde, bare noe jeg mener å ha hørt. Sjekk ISO greit med Auto Se på disse bildene nesten alle er tatt med Xperia Z1 (det står #Xperia Z1på de som er tatt med mobilen) http://instagram.com/andreas745 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå